Muszę przyznać że osiągi są naprawde imponujące.
Do 100 zabiera się katalogowo podobnie jak saxo...
:570: :570: :570:
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
mikson [Usunięty]
Wysłany: Śro 03 Paź, 2007
tu gdzies byl chyba opis jak mozna na tym silniko zrobic turbo na difultowych gratach cos okolo 200koni sa mocarze co ponoc robili po 300 ale juz sporo w silniku zmieniali
gdzies mialem linka
jak koles pod warszawa
wlasnie na bazie tego gti zrobil 4x4 bo w japan byly wersje oczysiwscie mocniejsze nie mialy 101koni tylko chyba 110 czy 115 i mialy tez 4x4 ,, i koles ma go z turbo jest link jak lyka evo
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 04 Paź, 2007
Tak wlasnie czytam co sobie tu piszecie i generalnie juz wszystko dzieki wam wiem.
Swift odpada. Jest fajny, ale zeby kupić ładnego to trzeba z 10 kafli wyłożyć. Pozatym martwi mnie ta korozja wszechobecna.
Rejlak odpada bo koszty drogie, i utrzymanie
Ktos wstawił mega 106 xsi, i przy tym zostaje. Zauważyłem ze te samochody są bardzo zadbane jak są na sprzedaż. Czytałem fora o 106 XSI i problem jest ze zwiększeniem mocy, znaczy mozna to zrobić ale to juz worek kasy. Ale generalnie chce go wybebeszyć i zamontować fotel i tyle.
Jest jeszcze szansa włożyc engine od vts'a ale to juz jest kosior i hardcore.
Teraz szukam 106 XSI, nie spinam sie ale na zimowe wieczory chcuałbym juz coś mieć.
Dzieki wam za dyskusje !!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach