auto: narazie Ikarus Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Gru 2005 Skąd: Gocław City
Wysłany: Sob 06 Paź, 2007
Ta Grześka wygląda jakby była poprostu zciągana. Ale dużo na zdjęciu nie widać.
W sparco wygląda to tak jakby ciągnąc ten pierścien zaraz za kierownicą zwalniał się jakiś zaczep żeby można było to zdjąć.
_________________
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 06 Paź, 2007
Maciek napisał/a:
Ten quick release SPARCO ma tą wade, że jest przykręcany do naby i robi jako dodatkowy dystans więc ster z odsadzeniem raczej odpada. A to u grzesia na zdjęciu wyglkąda jakby było odrazu z nabą.
Dokładnie odraz z naba Jest pod clio Sport PH III :560: ale do saxo pasowało idealnie prawie tylko deczko zeszlifowałem jeden ząbek w nabie od clio bo przeszkadzał a reszta IDELANIE WESZLA , produkcja QUICKa jest CLIO SPORT tak pisze na i jest to patent :562: bo jest 2 w jednym naba i quick.
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 06 Paź, 2007 Re: :)
s1600 napisał/a:
dokładnie dodatkowe odsadzenie jest pewne a jak to jest blokowane żeby się w czasie jazdy nie rozpinało??
racja drugi wieloklin jest po to
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 06 Paź, 2007
Maciek napisał/a:
Ta Grześka wygląda jakby była poprostu zciągana. Ale dużo na zdjęciu nie widać.
W sparco wygląda to tak jakby ciągnąc ten pierścien zaraz za kierownicą zwalniał się jakiś zaczep żeby można było to zdjąć.
Obrazek
Maciek u mnie jest dokładnie tak samo tylko naba jest malutka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach