auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 24 Paź, 2007
mialem tak w poprzenim 106 tyle ze na poczatku z dwojka pozniej
wyzsze biegi. jak dobrze pamietam (a pewnie nie) to synchronizator
albo przesowka. ja zmienialem od razu cala skrzynie bo na skrzyniach
trzeba sie znac zeby je zrobic i zeby dzialaly tak jak ja oczekiwalem.
bez remontu sie nie obejdzie :P
aha jak sie ludzisz ze to nic powaznego to sprawdz wodziki czy dobrze
wybieraja i biegi wchodza do konca ;)
mam ten sam problem, tzn ide po luku na dokreconym 2... odpuszcze lekko gaz i biegu juz nie mam... szukalem, napisalem maila nawet do firmy z katowic ktora kiedys ktos tu na forum polecal, oto odpowiedz:
Cytat:
wyskakujące biegi nie są spowodowane ani pierścieniem synchronizatora
ani sprężynkami. bieg pozostaje załączony dzięki zazębieniu wieńca koła
zębatego i tulei przesuwnej (sprzęgającej). przy nadmiernym zużyciu tych
elementów może następować wyskakiwanie biegów. naprawa całej skrzynki
kosztuje ok.300 złotych netto (robocizna) + koszt części. dokładna wycena
jest możliwa dopiero po rozbiórce i weryfikacji. najczesciej jest to
700-1200 zł
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 25 Paź, 2007
Dobra ziomy, mam dwie skrzynki, więc nie jest źle. Tamta z saxo byla tip top, tylko sie troche pocila na uszczelkach.
Z kolei ta z "rejlaka" jest minimalnie krótsza co jest świetnym rozwiązaniem, bo da sie tym normalnie jeżdzić, ale na 4i5 czuć tą różnice (oczywiście na +)
Mam lipna poduchę pod skrzynią, i jak przyspieszam to czuje jak by caly zespól napedowy latal jak cycki ewy sonnet, może poduszki też maja jakiś wplyw na to ???
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
podobno maja... ale tylko na dziurach... ja u siebie na poczatku myslalem ze to poduszka, wymienilem na taka zalana klejem (wieczor pracy i niewielki koszt kleju) teraz na rozpedzaniu po dziurach (tzn. szuter np) biegi juz nie wypadaja, sciagniecie nogi z gazu w łuku (z tego co zaobserwowalem to tylko w lewych) i biegu nie ma.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 25 Paź, 2007
No to czeka mnie rewizja skrzynki
Przynajmniej zrobie jedną na tip top i będe mial zapasowe graty.
Nie ma tego złego...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
jorkee [Usunięty]
Wysłany: Nie 28 Paź, 2007
z tego co pamietam to to sa wybieraki. jesli nie przytrzymuje begu na miescu przy sciagnieciu nogi z gazu. trzeba je wymienic. jak sie szybko zmienia biego to czesto wyciaga sie je jeszcze zanim sprzeglo jest do konca wcisniete a tak wyrabiaja sie wybieraki. i w konsekwencji potem biegi wypadaja juz same Jak sie nie chce tego robic to niestety trzeba zmieniac wolniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach