Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Stawia bokiem..
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   Stawia bokiem..

Mam taki problem.

Jade sobie jade (niekoniecznie pelna pizd.a) i mam sytuacje ze musze gwaltownie zahamowac, wciskam mocno hamulec i.. przod ucieka mi w prawa strone i jednoczesnie zarzuca mi dupe. wiec wyglada to tak ze hamujac lece bokiem i mam mala kontrole nad samochodem. Wczoraj np. Lecac 160 (albo i lepiej bo zapialem 4-ke) po pulawskiej lewym pasem, nagle ktos wyjechal przede mnie ja w hamulec i.. znalazlem sie na prawym pasie!! polecialem bokiem!! cale szczescie nic nie jechalo i sie zmiescilem! normalnie szok! Odrazu uprzedzam pytanie ze moje klocki i tarcze zaczynaja kwalifikowac sie do wymiany, ale takie sytuacje mialy rowniez miejsce wczesniej jak hamulce byly ok. Zbierznosc zrobiona.

Co to moze byc?

czy poprostu hothatche tak maja? :D :564:
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Lekka dupa, zawias koni... Na dzień dobry te dwie rzeczy bym zmienił... Możliwe, że nierówno Ci też chwytają hamulce.
 
 

Investor
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

hmm

mozna by zaczac od wolniejszej jazdy po miescie celem zmniejszenia zagrozenia dla innych :P

a jesli chodzi o pytanie to sprawdz np zaciski:
czy ktorys sie nie zatsal, albo juz nie domaga i za wczesnie lapie...
moze tez byc kwestia tarcz i klockow, te mniej starte lapia wczesniej i blokuja kolo...

a jezeli chodzi o uciekanie tylu to w pugach to norma...
u Ciebie pewnie tez jest belka skretna z tylu ? czy jak to sie tam zwie :>
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Bartus... mi tez dupa strasznie lata przy wiekszych predkosciach... ciezki przod i lekki tyl.. nie poradzisz..

a cisnienie w kolach masz tkaie samo??
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Marek23 napisał/a:
Lekka dupa, zawias koni... Na dzień dobry te dwie rzeczy bym zmienił... Możliwe, że nierówno Ci też chwytają hamulce.


to ze stawia mi tyl bokiem to luz. juz sie przyzwyczailem i to lubie ;)

ale zastawia mnie to ze ten przod mi nurkuje w prawa strone :/ przez co tyl ucieka w lewo i lece bokiem ;)
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Jakarti napisał/a:
Bartus... mi tez dupa strasznie lata przy wiekszych predkosciach... ciezki przod i lekki tyl.. nie poradzisz..

a cisnienie w kolach masz tkaie samo??


tak ;)

latajacy tyl to nie jest problem ;) ale ten przod :/
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

zapieczony tłoczek hamulcowy? wysrał się amortyzator ? nie wiem jakie rozwiązanie jest w p206 ale u mnie mocno zużyte gumy tylnego mocowania wahacza powodowały mocną destabilizację przy hamowaniu z większych prędkości.
_________________
0-1
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

ja bym rozebrał heble, oczyścił prowadnice i zmontował spowrotem na początek...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Lekka dupa, tak to jest w hatchach.
Jesli wszystkie hamulce hamuja tak samo, jest dobrze.
Ja bym sie zastanowil nad zalozeniem dystansow na tyl, zawsze cos tam pomoze.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Jedz na stacje diagnostyczna, sprawdzenie sily hmowania na wszystkich kolach kosztuje jakies 20 pln i wszystko sie wyjasni :)

Ja u siebie tez nie moge sobie dac rady z tym problemem, najpierw lewy przód hamowal mi mocniej, to byla tragedia, naprawde mocno sciagalo, kazde hamowanie nawet przed progiem zwalniajacym z niewielkiej predkosci konczylo sie bokiem. Jak zaczynalem hamowac to od razu zakladalem kontre. Po wymianie zacisków sie poprawilo, ale teraz znów zroibila sie kapa tym razem tyl hamuje nierowno, ale teraz jest to w znacznie mniejszym stopniu, przy hamowaniu na wprost jest ok, gorzej na recznym, albo jak chce rzucic auto na lewej to w jedna strone ciezko to zrobic, a znowu w druga zbyt latwo.

Po wizycie w wyrazowie, klocki na prawej stronie z tylu sie tak jakby rozplynely i zostawily syf na tarczy, ni cholery nie moge tego usunac :/ i chyba przez to tak hamuje.
Ostatnio zmieniony przez Loko Sob 27 Paź, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

Najpewniej przez lekki tyłek... U mojego kumpla w wybebeszonym GT było to samo.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Paź, 2007   

W samochodach z zaciskami bendixa z tyłu(106,206,saxo) przy wymianie klocków ,ale także w celu ustawienia, bardzo ważne jest,żeby wkręcić dwa tłoczki do samego końca.Po pierwszym wciśnieciu hamulca powinny równo wyjść.Jak nie wyjdą równo to będzie nierówno łapał.Z ustawieniem tego w mojej 106 jebałem się chyba z pół dnia.
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Paź, 2007   

- jakies cylinderek moze jest do wymiany
- rozdzilacz siły hamowania moze sie przytkał
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 29 Paź, 2007   

i nie ma że ten typ tak ma. ja mam mega ciężki przód i ultra lekki tył i nic nie zarzuca nawet jak hamuję 200-0 :D
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 29 Paź, 2007   

it can't be... moze tyl Ci w ogole nie hamuje? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.63 sekund. Zapytań do SQL: 12