Wlasnie wrocilem od graboszczaka... Oto wynik.. 158,6 KM przy 6687obr i 203,5 (!!!) Nm prz 5127rpm.. Czyli odpowiedni 9 koni mnie i 10Nm wiecej, wtf??? za chwile wrzuce wykres, czekam az ziom mi go zeskanuje.. bo jest on mega dziwny, od 4.5tys jest jedna wielka harmonijka... Maciek powiedzial ze widzial cos takiego tylko w samochodach z turbo..
Jeszcze nie ma wykresu to napisze kilka faktow:
Przy pomiarze gdzie mialem 167 koni byla temp powietrza 26 stopni, dzisiaj na termometrze w samochodzie 16 na wykresie u Macka 9 stopni. Temp silnika 100 stopni i chodzacy wiatrak.. Znowu rozjebal mi sie wydech, tzn poszla jedna sruba z flanszy laczacej kolektor z wydechem, delikatnie tam przepuszcza..
Jak wracalem to go troche przekatowalem i mam wrazenie jakby odrobine wolniej jechal.. ale nie wiem moze teraz mam tylko takie wrazenie.. Zauwazylem jeszcze jedna rzecz, od zawsze przy redukcjach biegow strzelalo mi z wydechu, na kazdym biegu a teraz tego nie ma nigdy!!
Aaaa i jeszcze jedno jak Maciek zlapal odcinke to z wydechu poszla wielka chmura bialo-niebieskiego dymu. Maciek stwierdzil ze to uszczelniacze zaworowe..
zaraz wrzuce wykres..
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
pojechalem do Macka zeby miec porownanie z ta hamownia Maha na ktorej bylem wczesniej. Zrobilismy 2 pomiary bo Maciek sam byl mocno zdziwiony wygladem tego wykresu.. Czekam caly czas az kumpel mi go przesle..
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach