auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
moim zdaniem zycie bylo by zbyt piekne....
jesli by zastosowac wszyskie opisane przez ciebie mody rownoczesnie
i gdyby daly one na hamowni +5KM to wydaje mi sie ze bylby to powod
do wielkiej radosci ....
bawiac sie troche z hamownia zauwazylem ze KM niestety nie przybywaja
tak optymistycznie jak bysmy tego oczekiwali : (
mikson [Usunięty]
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
wyzej masz wykres z hamowni jak byk 5 koni na samym wydechy bez kolektora
10KM calosciowo moze byc
zobaczymy , ja w niedlugim czasie prawdopodobnie bede podchodzil do tematu, dzis bylem na obgadaniu sprawy w eltecu,
a swoja droga w uk ktos zorbil yarka ktory ma ponad 125 koni czyli caly wydech , dolot i eletkronika, jak poszukam linka to go zapodam
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
A to co w takim razie z firmą supersprint?? Oni wciskają kity?? Bo w ich katalogach są podane przyrosty po zastosowaniu konkretnych wydechów i są one większe niż 5 km, oczywiscie zalezy od auta.
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
Caly wydech do saxo od silnika do konca daje jakies 7-8 koni
mikson [Usunięty]
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
a w typerce okolo 25KM z dolotem
vts ma juz lepiej przygotowany fabryczny wydech w odroznieniu od yarisa
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 13 Kwi, 2006
myśle ze niema co porównywać silników b-serie ich potencjał jest jakiś kosmiczny w przeciętnym aucie BDB pełny wydech i dolot powinien dać max 10 KM , choć napewno są wyjątki:)
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2006
Wlasnie jestem bardzo ciekawy co wyjdzie po zrobieniu mojego wydechu w clio, wraz z kolektorem. Szczerze mowiac nie oczekuje wielkich zmian odczuwalnych, mysle ze dopiero w kombinacji z walkami, komputerem itd. zrobienie calego wydechu dopiero da jakas satysfakcje...
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2006
dokładnie wydech otwiera swoje możliwości w połączeniu z innymi modyfikacjami , ja jestem ile wyjdzie w moim 24 letnim pasciu po tych wszystkich modach
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2006
Grzesiek VTS napisał/a:
Caly wydech do saxo od silnika do konca daje jakies 7-8 koni
z wydechami to jest jakaś dziwna jazda - szczególnie w katalogach supersprinta
saxo przyrost 8KM
Pug 106 kilkanaśie koni - why?? skoro to ten sam silnik i wydech a panowie zastosowali te same zmiany..
Takze wydech trzeba dopasować do parametrów silnika.. inny w samochodzie miękko tunowanym inny w aucie z wałkami i dlugimi czasami otwarcia zaworów.. zupełnie inne zjawiska zachodzą w silniku wtedy.. ja np. mam w Saxo założone wałki na których wszyscy w UK dmuchaja od 155KM do 165KM zalezy od samego silnika i umiejętności tunera w strojeniu i szykowaniu głowicy..
w tej chwili wystrojone auto ma 143KM - ale seryjny wydech.. takze niedługo będziemy wiedzieli ile wydechy dają tak naprawde..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2006
to zależy ile masz mocy.. jak masz około 200KM jak dzik w Clio to wydech może Ci dać sporo..
ale jak ktoś ma 90KM to już chyba nie wiele mu pomoże..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mikson [Usunięty]
Wysłany: Pią 14 Kwi, 2006
sens jest zawsze w inwestowanie bo przyrost bedzie mniejszy lub wiekszy,
kazdy musi sobie wywazyc ile jest w stanie zaplacic za to aby miec te pare lub nascie koni wiecej dla wlasnej sadysfakcji
generalnie w N/A to konie zbiera sie ciezko do kupy
przyklad,
yaris 1.5 105 koni na 120-125 - dolot firmowy 1tys , wydech caly 3tys , swinia 1,5tys razem 5,5tys za 20koni! mozna by pokabinowac pewnie za 4tys na druciarskich modach
lub
kit soft turbo uzywany z ebaya za 8tys + montaz 2tys pln daje przyrost do 150 czyli okolo 50-80koni za 8-10tys
ale mozna go podkrecic do 180 po nastepnych paru modach itd
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach