Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: M
Wto 20 Lis, 2007
jak dziala vtec
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
Wlasnie o tym pisze, ten dol jest dla mnie porazka i nie jest to troska o potrfel klienta jakby tego sobie zyczyl eM. Jedyny efekt to taki ze jest fajnie i mozna komus zaimponowac. Robi sie glosno, szarpnie i sie dzieci ciesza.

Jak zrobisz pomiar jeden bez zapietego to widac ze lagodne krzywki koncza sie wlasnie gdzies przy 5500 i leci w dol. Jak zrobisz pomiar z zapietym od 4000 to widac ze przy 4000 jest gorzej ale przy ok 5000 z hakiem jest punkt przeciecia. Jesli tam ustawisz to nie czuc prawie kopniecia.

Ach ten Dzik, nieustepliwy.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Marek23 napisał/a:

Dziku, wiesz, że Cię kocham, ale w takim razie mam dziurawy bak... Mi przy dynamicznej na autostradzie wychodzi 11


Ja nie potrafie, serio. Tzn moze gdybym sie uparl to by sie udalo.
Najszybciej w trasie jechalem swoim clio jako pasazer, a prowadzila... kobieta.
Non stop lewym pasem >200 i tylko zwalnialismy jak debil wyskoczyl. Co prawda przy 160 nie redukowala na IV. Jechalismy tak jakies 200km i spalanie wyszlo 8.x
_________________
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

eM napisał/a:

Ach ten Dzik, nieustepliwy.


Napisz moze jakies konkrety.
Bo argumant o ekonomii jest srednio trafiony.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
eM napisał/a:

Ach ten Dzik, nieustepliwy.


Napisz moze jakies konkrety.
Bo argumant o ekonomii jest srednio trafiony.

Ja juz napisalem wszystko Dziku, widocznie nie czytałeś.
Twoj argument ze honda robi specjalnie kick in jest jeszcze bardziej nie trafiony, chociazby z powodu tego ze nie we wszystkich dohc vtec jest taka sytuacja.
O dziwo w tych z dłuższą skrzynią Vtec załącza sie plynnie np b18c4 - 4800obr, jak to wytlumaczysz? Czemu nie ma tam 5600chociażby?
Paniał?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Prezesiak 
I wanna be HotHatch member!!
tja


auto: Honda Civic
silnik:: 1.8 [B18C4]
moc: ~180km
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

No to wlasnie dluzsza skrzynia wskazuje na to, ze ten model jest nastawiony bardziej na ekonomie, wiec VTEC powinien byc wyzej wg tego co pisales wczesniej.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

nic podobnego, dluzsza skrzynia - vtec pozniej w funkcji predkosci.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.


A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.

NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym :D

Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę :D
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

mAbZ napisał/a:
dzik napisał/a:
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.


A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.

NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym :D

Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę :D


przy 100 km/h na autostradzi to w clio dobrze ponizej 6 wychodzi, jak mialem naderwana poduche silnika i krecilem do 3tys i na pol gazu to po miescie mi palil 6.5. Ale norma w miescie to jakies 9.5 - 10.5 przy dynamicznej jezdzie, 13-15 na torze, 8-9 na trasie (ale na polskiej trasie czyli non stop 4-7tys obr i full throttle).
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Mowimy o srednim czy chwilowym? ja mowie o srednim ktory wychodzi po jezdzie.
_________________
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Loko napisał/a:
O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.


racja, ja nawet jak sie staram to i tak nie wychodzi mi ekonomiczna jazda :P
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

pcs napisał/a:
8-9 na trasie (ale na polskiej trasie czyli non stop 4-7tys obr i full throttle).

Przy takiej jeździe to mi clio pali ponad 12... No top wyprzedzanie i pełna para...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Tak jak loko napisal. Jeden spali 2l mniej jezdzac z taka sama srednia predkoscia.
Najwiecej na spalanie wplywa duza ilosc hamowania.

Inna sprawa jest taka ze co do spalania o clio zlego slowa powiedziec nie moge.
Jak ktos go bedzie uzywal do normalnej jazdy bez szalenstw po bulki to 8 w miescie wystarczy.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

temat chyba o vtecu był :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Mi w clio się vtec nie chce włączyć...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9