auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
dzik napisał/a:
Wlasnie o tym pisze, ten dol jest dla mnie porazka i nie jest to troska o potrfel klienta jakby tego sobie zyczyl eM. Jedyny efekt to taki ze jest fajnie i mozna komus zaimponowac. Robi sie glosno, szarpnie i sie dzieci ciesza.
Jak zrobisz pomiar jeden bez zapietego to widac ze lagodne krzywki koncza sie wlasnie gdzies przy 5500 i leci w dol. Jak zrobisz pomiar z zapietym od 4000 to widac ze przy 4000 jest gorzej ale przy ok 5000 z hakiem jest punkt przeciecia. Jesli tam ustawisz to nie czuc prawie kopniecia.
Dziku, wiesz, że Cię kocham, ale w takim razie mam dziurawy bak... Mi przy dynamicznej na autostradzie wychodzi 11
Ja nie potrafie, serio. Tzn moze gdybym sie uparl to by sie udalo.
Najszybciej w trasie jechalem swoim clio jako pasazer, a prowadzila... kobieta.
Non stop lewym pasem >200 i tylko zwalnialismy jak debil wyskoczyl. Co prawda przy 160 nie redukowala na IV. Jechalismy tak jakies 200km i spalanie wyszlo 8.x
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Ach ten Dzik, nieustepliwy.
Napisz moze jakies konkrety.
Bo argumant o ekonomii jest srednio trafiony.
Ja juz napisalem wszystko Dziku, widocznie nie czytałeś.
Twoj argument ze honda robi specjalnie kick in jest jeszcze bardziej nie trafiony, chociazby z powodu tego ze nie we wszystkich dohc vtec jest taka sytuacja.
O dziwo w tych z dłuższą skrzynią Vtec załącza sie plynnie np b18c4 - 4800obr, jak to wytlumaczysz? Czemu nie ma tam 5600chociażby?
Paniał?
No to wlasnie dluzsza skrzynia wskazuje na to, ze ten model jest nastawiony bardziej na ekonomie, wiec VTEC powinien byc wyzej wg tego co pisales wczesniej.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
nic podobnego, dluzsza skrzynia - vtec pozniej w funkcji predkosci.
_________________ Samochody to ZUO!
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
dzik napisał/a:
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.
A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.
NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym
Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.
A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.
NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym
Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę
przy 100 km/h na autostradzi to w clio dobrze ponizej 6 wychodzi, jak mialem naderwana poduche silnika i krecilem do 3tys i na pol gazu to po miescie mi palil 6.5. Ale norma w miescie to jakies 9.5 - 10.5 przy dynamicznej jezdzie, 13-15 na torze, 8-9 na trasie (ale na polskiej trasie czyli non stop 4-7tys obr i full throttle).
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
Loko napisał/a:
O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.
racja, ja nawet jak sie staram to i tak nie wychodzi mi ekonomiczna jazda
Tak jak loko napisal. Jeden spali 2l mniej jezdzac z taka sama srednia predkoscia.
Najwiecej na spalanie wplywa duza ilosc hamowania.
Inna sprawa jest taka ze co do spalania o clio zlego slowa powiedziec nie moge.
Jak ktos go bedzie uzywal do normalnej jazdy bez szalenstw po bulki to 8 w miescie wystarczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach