auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2006
czekam na pogode żeby zweryfikować osiągi
DANE TECHNICZNE
SILNIK
Typ - czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ - czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd - DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa - 600 ccm
Średnica × skok tłoka - 65,5 × 44,5 mm
Stopień sprężania - 12,0:1
Moc maksymalna - 106 KM przy 12000 obr/min
Moment obrotowy - 67 Nm / 10000 obr/min
Zasilanie - cztery gaźniki Mikuni BDSR 36 mm
Smarowanie - obiegowe, pod ciśnieniem
Rozruch - elektryczny
Alternator - 12V
Akumulator - 12 V 10 Ah
Zapłon - CDI
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło - koła zębate, 1,76
Sprzęgło - wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów - sześciostopniowa
Przełożenia - 2,86; 2,06; 1,65; 1,43; 1,29; 1,18
Napęd tylnego koła - łańcuch o-ring 2,81
PODWOZIE
Rama - otwarta boczna, aluminiowa
Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 45 mm, skok 120 mm, regulowane napięcia wstępne sprężyn i siła tłumienia
Zawieszenie tylne - wahacz aluminiowy, regulowane napięcie wstępne, amortyzator z regulacją siły dobicia i odbicia z pięciostopniową regulacją, skok 131 mm
Hamulec przedni - podwójny tarczowy, 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami
Hamulec tylny - tarczowy, 220 mm, zacisk dwucylinderkowy
Opony przód / tył - 120/70 ZR17 / 180/55 ZR17
WYMIARY I MASY
Długość - 2065 mm; Szerokość - 720 mm; Wysokość - 1135 mm; Wysokość siedzenia - 830 mm; Rozstaw osi - 1390 mm
Minimalny prześwit - 130 mm
Kąt pochylenia główki ramy - 66°
Masa bez płynów - 174 kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy - 199 kg
Dopuszczalna masa całkowita - 390 kg
Zbiornik paliwa - 18 l
Pojemność miski olejowej - 3,5 l
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna - 240 km/h
Zużycie paliwa - 4-7 l/100 km
Przyśpieszenie - 0-100 km/h w 3,3 s
0-160 km/h w 7,7 s
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach