Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego stosuje sie te brzydkie wentyle "blow-off"
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 23 Lis, 2007   

Bov nie odpowiada za lewe bo jest przed przepustnica.
Lewe powietrze bierze pewnie z wezyka podcisnienia ktory byl podpiety do bov'a, on wychodzi za przepustnica.

Ze ktos zaj*** nie dziwne, w sumie troche one kosztuja.

Bez bov'a mozna "przekrecic" turbo.
_________________
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 23 Lis, 2007   

to kopa, jesli znajde gdzies na zlomie serie, to taki wloze.
 
 

PumaRST
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

dzik napisał/a:
Lewe powietrze bierze pewnie z wezyka podcisnienia ktory byl podpiety do bov'a, on wychodzi za przepustnica.


nigdzie sie nie bierze lewe powietrze.

ale od początku:

zadanie Bova to ochrona turbiny, w momecie zamknięcia przepustnicy upuszcza powietrze, dziki czmu napedzona turbina jest nadal napedzona a nie dostaje w koło kompresora powietrza odpitego od zamknietej przepustnicy, co skraca jej żywotność. Wydawany dziwiek to tylko efekt uboczny. Zawory powinno sie zakłądac jak najblizej przepustnicy dzieki czemu jak najwieksza ilość powietrza jest cały czas w układzie dolotowym, i skraca to reakcje na dodanie gazu i cały cas mamy napedzoną turbine.

co do tej rurki to w momecie gdy mamy otwarta przepustnice to jest tam dokąłdnie takie samo ciśnienei jak w całym ukłądzie ale w momecie zamknięcia wytwarza sie pod ciśnienie (zasys) w całym kolektorze ssącym i wraz z spręzyną pozwala to otwożyć zawór, który defacto jest jeszcze pchany od spodu cisnieniem z turbiny. Ale nie jest to lewe powietrze, nie ma tam zadnej nieszczelności itp.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

:\ ??
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

PumaRST napisał/a:
nigdzie sie nie bierze lewe powietrze.

ale od początku:

zadanie Bova to ochrona turbiny, w momecie zamknięcia przepustnicy upuszcza powietrze, dziki czmu napedzona turbina jest nadal napedzona a nie dostaje w koło kompresora powietrza odpitego od zamknietej przepustnicy, co skraca jej żywotność. Wydawany dziwiek to tylko efekt uboczny. Zawory powinno sie zakłądac jak najblizej przepustnicy dzieki czemu jak najwieksza ilość powietrza jest cały czas w układzie dolotowym, i skraca to reakcje na dodanie gazu i cały cas mamy napedzoną turbine.

co do tej rurki to w momecie gdy mamy otwarta przepustnice to jest tam dokąłdnie takie samo ciśnienei jak w całym ukłądzie ale w momecie zamknięcia wytwarza sie pod ciśnienie (zasys) w całym kolektorze ssącym i wraz z spręzyną pozwala to otwożyć zawór, który defacto jest jeszcze pchany od spodu cisnieniem z turbiny. Ale nie jest to lewe powietrze, nie ma tam zadnej nieszczelności itp.


Jak byś przeczytał wcześniejszą strone... prosze.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

PumaRST
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
Jak byś przeczytał wcześniejszą strone... prosze.


;(

6:40 jak pisałem to jeszcze godzina w której sie budze, nie wczytałem sie za dokładnie,

mój błąd ;(
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 19 Gru, 2007   

Puma to juz wszystko napisane :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.72 sekund. Zapytań do SQL: 12