Wysłany: Sob 24 Lis, 2007 Impreza STi - pierwsze wrażenia
Dziś na targach sportów motorowych w Sztokholmie pomacałem sobie nową Imprezę STI :556:
(zdjęcia robione komórką)
Powiem Wam, że na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach.
Jakości wykonania nie mam nic do zarzucenia
Fotele Recaro, które w Europie (w odróżnieniu np. od USA) będą w standardzie,
są bez porównania lepsze niż w poprzednim modelu. Ale niestety, nie są super.
Siedzisko jest zbyt płaskie i słabo trzyma. Za to trzymanie boczne oparcia jest ok.
Fotel można też sporo obniżyć, dzięki czemu zajmuje się niską pozycję.
Regulacja kierownicy jest bardzo zadowalająca, a zegary bardzo ładne-
inne niż w pozostałych wersjach Imprezy.
Pedały, mimo że podwieszane, są dobrze rozstawione i nie trzeba się gimnastykować do międzygazu.
Sprzęgło wydaje się być jadowite (pedał najpierw idzie ciężko, potem wpada)
a skrzynia biegów- z tego co dało się zauważyć "na sucho"- bardzo przecyzyjna.
Przełączniki są może niezbyt solidne, ale dość porządne, a materiały w miarę dobre,
oprócz w całości plastikowego obicia drzwi z taniego, łatwego do porysowania paznokciami.
Podrapania już było widać na tym wystawianym egzemplarzu. Dlaczego nie zrobić wstawek
z alkantary jak np. w Type-Rze? Są i ładniejsze, i praktyczniejsze.
Nowa Impreza to hatchback, ale hatchback hatchbackowi nierówny.
STI ma długą i niezbyt opadającą maskę, czym znacznie różni się od większości
Dzięki temu jej kontury widać zza kierownicy dość dokładnie, a więc nie trzeba się
domyślać gdzie się auto zaczyna. To duży plus.
Widoczność do tyłu jest niezła, choć patrząc do tyłu trudno mi było nie zachodzić w głowę,
dlaczego w aucie tak drogim nie ma tak prostej i potrzebnej w półkombi rzeczy, jak tylna półka !!! :546:
Skoro się mówi A i robi z Imprezy hatchbacka, to powinno się powiedzieć B i dać taką oczywistą rzecz!
Wciskają za to na siłę w standardzie nawigację i automatyczną klimę
Ale niektóre rzeczy są pomysłowe i praktyczne jak np. podgrzewanie... wycieraczek!
To zdjęcie akurat zrobiłem na modelu 2.0 Sport, w STI tego nie było.
Może opcja dodatkowa, a może nie było jej tam dlatego, że to był model na rynek japoński.
Nie miał też np. halogenów które w Europie będą w standardzie.
W standard wchodzą też 18-calowe felgi ze świetnymi oponami Bridgestone RE070 235/45
Zobaczcie na zdjęciu od spodu jak wygląda ten wydech z czterema wylotami.
Jeśli ktoś woli pierdzący wydech, łatwo go przerobić go na 2 wielkie wyloty.
Na pewno nie tylko wygląd, ale i względy głośności podyktowały rozwiązanie takie a nie inne.
Dla firm tuningowych od razu widzę pole do popisu: szersze tylne boczne lampy, lepiej
wypełniające wnękę powstałą po poszerzeniu błotników. Nie mogę wyjść ze zdziwienia,
że Subaru samo nie montuje ładniej pasujących lamp- wyglądają jak od młodszego brata
Najgorsze na koniec: ten model z jakiegoś niewyjaśnionego powodu,
ma być znacznie droższy od poprzedniego 48.000 Euro! :553:
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 24 Lis, 2007
Prosze Cie z tym wydechem bo ręce opadają, już jedna osoba tutaj na forum próbowała dokleić do tego teorie ze to są względy technologiczne
Teraz Ty próbujesz dolepić do tego teorie, ze na pewno chodzi o głośność :570:
A wydech jaki jest było juz wiadomo jakiś czas temu, i tak jak pisałem w temacie o imprezie jest to po prostu bajer "tjuninkowy" od silnika leci jedna rura wchodzi do końcowego tłumika i potem rozchodzi się na 4 końcówki :570: No po prostu zajebista sprawa
Jakbyś zobaczył w ctrze 4 końcówki wystające pod zderzakiem z jednego tłumika to podejrzewam że płakał byś ze śmiechu tak samo jak ja, a tutaj mówisz ze to względy głośności, prosze bądż obiektywny. Takie dolepianie końcówek niczemu nie służy.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
tak sobie czytam o tych (p)odgrzewanych wycieraczkach przedniej szyby i myślę sobie że samuraje zebrali się do kupy i wymyslili jakiś fajny patent, genialny w swej prostocie ...
a tu po zewnetrznej na szybie takie piękne pomarańczowe zwoje jak na płytce drukowanej od TV rubin No po prostu JDM w czystej formie... idealnie się komponują razem z lansersiem poczwórnym wydechem :556:
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Nie oceniam tych rozgałęzień, stwierdzam tylko fakt, że rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność. To wynika po prostu z fizyki.
Mało ważne, jak to podgrzewanie wycieraczek wygląda, ważne że jest to nowatorskie i genialne w swojej prostocie. I pierwsze na świecie.
Widać tu na forum jest modne złe pisanie o Subaru. Ktoś się odważy przeciwstawić?
(60 spojrzeń na temat i tylko 6 odpowiedzi i same nagatywne :554: )
auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km Pomógł: 9 razy Dołączył: 04 Sty 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Moim zdaniem nie ma co się czepiac na siłe wydechu .. lamp wlotow w zderzaku .. itp..
Auto jest po prostu wizualnie brzytkie jak noc i tyle ,,, mozna zakończyc dyskusje.
_________________
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
moja byla negatywna w sprawie zmyslonego 'projektu' liftingowego.
Podgrzewanie wycieraczki mam w miniaku od zawsze, tylnej, dziala dokadnie w ten sam sposob takze nie robi to na mnie wrazenia. Ten samochod nic nie zmienia w moim zyciu takze wisi mi i powiewa, az sie dziwie ze niektorym sie chce tak zarliwie go krytykowac... Tymbardziej ze nikt z nas nim nie jezdzil.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność
Mozesz to oprzec jakimis faktami lub dac przyklady gdzie to sie sprawdzalo??
Ja nic pozytywnego na jej temat nie powiem, bo mi sie wcale nie podoba. Subaru zepsulo tym modelem piekna tradycje i unikatowy design ktory istnial od 1994 roku.
Teraz mozna ich z daleka pomylic z lanosem.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Nie oceniam tych rozgałęzień, stwierdzam tylko fakt, że rozgałęzienie na dwa mniejsze
zamiast pojedyńczego większego wpływa na głośność. To wynika po prostu z fizyki.
Mało ważne, jak to podgrzewanie wycieraczek wygląda, ważne że jest to nowatorskie i genialne w swojej prostocie. I pierwsze na świecie.
Widać tu na forum jest modne złe pisanie o Subaru. Ktoś się odważy przeciwstawić?
(60 spojrzeń na temat i tylko 6 odpowiedzi i same nagatywne :554: )
Jeśli chodziło by tylko o głośnosć to panowie z subaru zrobili by po prostu większą puszke , tak to się robi od zawsze, a nie bawili sie w końcóweczki.
Genialne w swojej prostocie to było ogrzewanie wycieraczek w wiekszości starszych aut, gdzie dmuchawa po prostu waliła na szybe centralnie w miejscu wycieraczek
Modne nie modne, po prostu jest naprawde bardzo ciężko napisac coś pozytywnego o tym aucie, nawet fani subaru w znacznej większości piszą o imprezie 2008 same negatywy a kto jak kto ale oni na pewno najbardziej staraja sie znaleźć jakiś pozytyw.
Jedyny pozytyw jaki udało mi sie znaleźć to taki, że w pierwszych testach ludzie jezdzący i subaru i mitsu, nie byli w stanie stwierdzić które z aut jest lepsze i uznali ze różnice są zbyt małe by to ocenić.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 25 Lis, 2007
Panowie,
czy ważne jest to czy ma 5 czy 6 końcówek. ważne jak jeżdzi.
Bijecie troche piane bo Mabz napisal cos o koncówkach, lapiecie za slowa troche za bardzo.
Fajnie ze wkleil foty nie z internetu a sam je zdobyl. Poczekajcie az pojawi sie kilka testow tego aukta i bedziemy wiedzieli czyjest fajne czy nie bardzo.
W mojej opinii przy tak znacznej zmianie designu powinni pokusic sie o nowa nazwe dla tego modelu.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach