Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
Dodam że moje domysły pojawiły się stąd że saxorulez, kiedy nie miałeś VEMS'a miałeś bodajże 142 km. Kiedy wystroiłeś to na VEMS'ie masz 161 dlatego że SA może podać wyższe parametry niż seryjne ECU


dwa różne silniki, pierwszy z seryjnym ecu chyba nigdy nie strojony, drugi odrazu na vemsie.

Bad-i na seryjnym ecu ma podobną moc, tyle że ze strojeniem było dużo babrania i chyba jeszcze nie do końca jest ok.
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

wątpię żeby gość nie kręcił do odcinki
nie patrzy raczej na obrotomierz mimo wszystko tylko kręci aż odetnie
nie sądzę też że gość celowo za nisko kręcił, wydaje mi się że tak jest
pytanie zasadnicze, przy ilu masz odcinkę, tak w czasie jazdy?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

ŁukaszS3,

lepiej wytłumaczy Ci to eM na temat SA. To zależy od seryjnego ECU na co nam pozwala itd.. To co Pan z Godula powiedział to idealny świat, a takiego nie ma :)

zapytaj Pana z Godula Motorsport czy potrafi na ECU z Clio Sport Ph II wystroić wałki o czasie otwarcia rzaędu 280 stopni dla wzniosu 1mm przy wyłączeniu zmiennych faz. Założę się ze polegnie i auto nie uzyska pożądanej mocy.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

No tak była krytyka wkładania całego JP4 z puga które miało w serii 110Ps, dlatego idąc za potrzebą włożenia koniecznie czegoś innego padło na JP4S (C2 VTS), przynajmniej było w serii wiecej kunia :lol2: a wracając do tematu...

...trzeba zrobić to tak aby zacząc od jeszcze jednego pomiaru NA INNEJ hamowni.. jesli tam wyjdzie to samo to wtedy zaczne próć pół auta, bo nie ma sesnu tego robic jeśli pan się po prostu pomylił w jakiś ustawieniach w komputerze swoim... Jak się coś ruszy (przede wszystkim odcinka w góre :lol2: ) napisze...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

no dobra ale skoro zszedłeś do garażu, zakręciłeś i auto odcieło na 6400 nie dochodząc do czerwonego pola to raczej pan się nie pomylił.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

nie ja jeden sie tam hamowalem i odcinka wyszla dokladnie tak jak pokazuje
obrotomierz i byc powinno w rzeczywistosci

z drugiej strony 125 KM na seryjnym dolocie i wydechu to chyba dobra baza do
dalszego strugania...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

ja czegos nie rozumiem chyba, wkladales caly silnik z c2vts ? to powinien chyba miec 125km w serii co ?
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

2 rzeczy. Pan z de techu nie zrobił na mnie dobrego wrażenia z 3 powodów.
1. Całe hamowanie auta to trwało mega krótko.
2. nawiew w ogóle z dupy strony auta ustawiony
3. moc mnie nie zadowalała ;) hahaha

W Projekcie jakoś bardziej mi się podoba podejście chłopaków do tematu.

Teraz pytanie czy silnik z C2 nie ma w ecu czegoś takiego jak clio np. Że jak jest za zimny to odcina wcześniej?
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

GeKo,

może i ma, ale to nie w silniku tylko w ECU jest. A ECU jest z Saxo VTS

106,

moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

Cytat:
Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm

Poszło na spacer, może na tylnej osi ? :rotfl:
_________________
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

saxorulez napisał/a:
moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm


Moc pasuje do C2, silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie ale na 95% saxo, kolektor ssacy jest z C2 (dorobiona flansza żeby pasowała przepustnica seryjna - czyli z saxo 16v - lekko stoczona i przepolerowana co by się smielej otwierała :lol2: ) oraz wtryski są z C2 (chciałem przełożyć te z saxo ale są krótsze i po włożeniu w kolektor z C2 nie wystawały na tyle ile trzeba przez co auto nie działało jak powinno, myśle, że kwestia do ogarnięcia, pobawienia się troche z kolektorem i powinno być git), reszta to moje poczciwe saxo, a wiec wszelkiego rodzaju instalacje (silnika, środka), komputer ten co był wczesniej i wszystki inne graty...
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

w detechu na wykresie odcina koncowe 400 obr o ile pamietam...

gosc ustawia 3000 czy jakas tam inna wartosc i ta wartosc potwierdza w kompie..

w pxs wg mnie jest lepiej, ale trudniej sie umowic itp... ja zawsze wolalem w pxs bo sobie sam hamowalem, po znajomosci, itp, itd:d

ale do pxs mam w 2 strony okolo 60km obwodnica:D wiec 50 na paliwo idzie:D:P a do de techu 1km:D

ale trzeba sobie pomiar przypilnowac, wlasnie kwestia obrotow, czy auto sie nie poslizglo na rolkach (to raczej w mocniejszych furach:P) i czy nawiew jest w dobrym miejscu postawiony...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

agentczor
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Gru, 2009   

Jarek a nie bliżej miałeś na hamownie do Tarnowa?
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 29 Gru, 2009   

A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 29 Gru, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??


swego czasu miala byc w czakramie... ale nie wiem cyz w koncu zainstalowali
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 12