Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce w 106 Rallye Dziwny artukuł...
Autor Wiadomość

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Loko napisał/a:
Co do sprężynki to ja ją trzymałem kleszczami i wtedy odkręcałem śrubke.

Tak właśnie robię :D Jutro jeszcze powalczę :D
Loko napisał/a:
Na początku jak kupiłem, to auto hamowało nie równo z przodu, na przeglądzie wyszła spora rozbierzność i wtedy masakrycznie zucało mi dupą na boki mimo to ze to przód źle działał.

Klocki z przodu już się kończą (z tyłu są nowe), więc może to być przyczyną. zobaczymy :)

Znalazłem test hamulców jak kupowałem autko.

Przednia oś lewa 2790 N prawa 2610N
Tylna oś lewa 1380 N prawa 1140 N
Ręczny lewa 1260 N prawa 930 N
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Kwi, 2008   

Jak ci dupa nierówno hamuje, to wyciągnij jeszcze raz tylne klocki i wkręć tłoczki do samego końca.
Ostatnio zmieniony przez p106rallye Śro 23 Kwi, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 23 Kwi, 2008   

fydi napisał/a:
jutro spróbuję jeszcze coca-colą polać całość :D


Pomaga, najlepiej jak tą coca colę podgrzejesz w rondelku - serio.

U mnie też miota w różne strony, ale mam wrażenie że prawy tył szybciej łapie bloka niż lewy...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Kwi, 2008   

Cytat:
Pomaga, najlepiej jak tą coca colę podgrzejesz w rondelku - serio.


pupa zbita . polałem zagotowaną colą potem chwytam kleszczami sprężynę i kręcę śrubą. Po dwóch pełnych obrotach śrubą nic, jak było tak jest nadal, a więcej nie przekręcę bo kleszcze sie ślizgają. Próbowałem w obie strony...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 21 Sty, 2009   

korektora nie da się naprawić i to jest fakt. musisz kupić nowy albo się wymądrzać z innymi że przecież wszystko się da. gówno. tego się nie da. kup nowy, najlepiej bez regulacji nacisku, będziesz miał jedno gówno mniej do ogarniania.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 21 Sty, 2009   

przypomnialo ci sie :rotfl:
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 21 Sty, 2009   

zawsze służę dobra radą, choć nie zawsze na czas :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12