Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Jakarti
Pon 19 Gru, 2011
[RPP] RPP 2011
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 21 Lis, 2011   

martin mi to nawet nie chodzi o przeciaganie do 140. Ale nie rozumiem dlaczego w jednej chwili na prostej kierowca jedzie od 100 do 140 na VI biegu a zaraz pozniej na podobnej prostej ciagnie Vke do 140 i dopiero wbija VI

Grunt ze meta jest i wynik jest.
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
stalowym obuchem za wbicie luzu w kłówce z innego biegu niż 1 lub wsteczny.

A wytłumaczy ktos laikowi czemu to takie faux pas?
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Na str. PZM są juz oficjalne wyniki RPP 2011. Gratki dla Barana nie tyle co za N2, a całą N-kę. Trzeci w N2 Horecki, a Blat bez pudła. Trochę dziwne, ale tak wyszło.

Tak patrzę po charakterystyce tegorocznych rajdow, to auto typu 106/saxo w mocy ok. 150-160km czyli A-gr. na dobrym zawiasie i skrzyni moze byc bardzo konkurencyjne w obliczu nawet całego sezonu. Rajdy Lotos, Karkonoski, Rzeszowski, Wisła, Cieszynka to rajdy pod to auto. :hm:
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Rasputin napisał/a:
GeKo napisał/a:
stalowym obuchem za wbicie luzu w kłówce z innego biegu niż 1 lub wsteczny.

A wytłumaczy ktos laikowi czemu to takie faux pas?


tego chyba trzeba sie dopatrywać w budowie skrzyni . i ułożeniu trybów poszczegolnych biegów jak wnioskuje bieg wsteczny i 1 są najblizej położenia luz . tak samo sie robi dojeżdzajac na kłówce do zakrentu zbijasz 5>4>3>2 a nie 5>2 . oczywiscie mowa o kłowkach
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Czesio napisał/a:
Rasputin napisał/a:
GeKo napisał/a:
stalowym obuchem za wbicie luzu w kłówce z innego biegu niż 1 lub wsteczny.

A wytłumaczy ktos laikowi czemu to takie faux pas?


tego chyba trzeba sie dopatrywać w budowie skrzyni . i ułożeniu trybów poszczegolnych biegów jak wnioskuje bieg wsteczny i 1 są najblizej położenia luz . tak samo sie robi dojeżdzajac na kłówce do zakrentu zbijasz 5>4>3>2 a nie 5>2 . oczywiscie mowa o kłowkach

:lol2:

A za zakrent masz pomógł :rotfl:
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

martin.h napisał/a:
Czesio napisał/a:
Rasputin napisał/a:
GeKo napisał/a:
stalowym obuchem za wbicie luzu w kłówce z innego biegu niż 1 lub wsteczny.

A wytłumaczy ktos laikowi czemu to takie faux pas?


tego chyba trzeba sie dopatrywać w budowie skrzyni . i ułożeniu trybów poszczegolnych biegów jak wnioskuje bieg wsteczny i 1 są najblizej położenia luz . tak samo sie robi dojeżdzajac na kłówce do zakrentu zbijasz 5>4>3>2 a nie 5>2 . oczywiscie mowa o kłowkach

:lol2:

A za zakrent masz pomógł :rotfl:


dzięki , Marcinku , po Twojej krytycznej wypowiedzi wiem że napisałem głupotę , doceniam twoje merytoryczne podejście , że potrafiłeś wytknąć mi mój błąd ale jakoś nie potrafiłeś udzielić poprawnej odpowiedzi ?
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

no dobra, ale z czego to wynika, ze nie mozna na luz? myslalem, ze na luz to ze wszystkiego mozna :P


A co do tej skrzyni i biegow, to moim zdaniem (tak patrzac na onboarda) sprawa lezy w jechaniu na to co widze, a nie na opis lub zly opis (w stylu: jest zakret ale nie jestem pewien jaki to na wszelki wypadek shamuje i zredukuje - i juz w polowie zakretu cisne na odcieciu, bo jednak nie trzeba bylo az tak zwalniac; albo: ten zakret przelatuje bez redukcji chyba, ale jednak nie, trzeba przyhamowac bardziej, no ale chooy, juz nie ma co teraz biegu zmieniac) - jedno i drugie wynikac moze z braku doswiadczenia w tworzeniu i sluchaniu opisu (wiecie, zeby np. 4P jednoznacznie okreslalo zakret - mysle, ze to kwestia przejechania wielu kilometrow i tyle, czlowiek sie z tym nie rodzi :P )
_________________
czyt. faldżip
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Czesio, z Ciebie to dobry zakrent :lol2:
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

wykrent!
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

No to jeszcze materialy od nas:

OS 9 Górki, 30 czas w gen na oesie, niecałe 5 sek za Kit Carem Micka. Jak to zwykle masa błędów zwłaszcza pod koniec i interkom zbierał nieprzyjemne szumy po odpaleniu elektrowni.


I ujęcia z zewnątrz łącznie z kapciem.


Ostatnio zmieniony przez qbus Wto 22 Lis, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Jacek napisał/a:
Czesio, z Ciebie to dobry zakrent :lol2:
zefir napisał/a:
wykrent!


ale ze co :D ;D
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

fajna inicjatywa....

http://rajdy.autoklub.pl/...rzyszenie,39593
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Rasputin napisał/a:
GeKo napisał/a:
stalowym obuchem za wbicie luzu w kłówce z innego biegu niż 1 lub wsteczny.

A wytłumaczy ktos laikowi czemu to takie faux pas?


Dokładnie z technicznego punktu nie wytłumaczę tego, ale efekt jest taki że zmieniając biegi nie po kolei następują spore obciążenia, coś mniej więcej jak podczas wrzucania 1 biegu, zdarza się że 1 bieg wchłodzi gładko na postoju ale często jest też takie łupnięcie, jak pomylisz kolejność biegów to też będą takie łupnięcia. Z tego co wiem istnieje też ryzyko zakleszczenia skrzyni.
Tutaj widać ten charakterystyczny trzask przy wrzucaniu 1 biegu.
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

GeKo napisał/a:
ale efekt jest taki że zmieniając biegi nie po kolei następują spore obciążenia


To ja nie rozumiem jako kolejny laik. Hebel chodzi przód i tył, mogę zbijać np 5-4-3-2 lub wbijac wyższe 2-3-4-5, ale jak zrobić to nie pokolei?
_________________
TDI Fahrer
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

to klowa skrzynia w ukladzie H
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 14