Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
2010 WRC, IRC, ME itp
Autor Wiadomość

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

GeKo napisał/a:
Bzdurą jest jednak to w tej chwili to że mozna sobie zbudować silnik od podstaw.


to tez mi sie nie podoba :/ z jednej strony ograniczaja koszty a z drugiej zostawiaja furtke odnosnie budowy silnika dla bardziej kasiastych zespołów :crazy:

co do łopatek to niech kierowca tez ma cos do roboty niz tylko machanie palcami przy zmianie biegów :]

hamulce chlodzone woda tez bym zlikwidowal, kiedys takich bajerów nie było i tez jezdzili i było bardziej widowiskowo ;D
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy :(

Bo sterowanie hydrauliczne skrzynią podnosi koszty.
Bzdurą jest jednak to w tej chwili to że mozna sobie zbudować silnik od podstaw. To dopiero podniesie koszty. Tak samo jak tworzenie nowych słabszych S2000 w oparciu o 1.6. ledwo 4 czy 5 lat pojeździly S2000 i staną się bezuzyteczne.


no wlasnie o to mi chodzilo, jaki jest sens likwidowania lopatek skoro wprowadzamy nowe silniki. Teraz dopiero przez kolejne 2-3 lata beda inzynierowie walczyc jak zrobic najszybszy samochod. Nie musze chyba tego przekladac na koszt zbudowania takiej rajdowki.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Akurat chłodzenie wodą to pewnie niewielki koszt, a znacząco wpływa na bezpieczeństwo.
Przy okazji nie ma łopatek nie będzie VW :D
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

GeKo napisał/a:
Akurat chłodzenie wodą to pewnie niewielki koszt, a znacząco wpływa na bezpieczeństwo.


żaden koszt, my ze 106ym stosujemy metodę dwię Nałęczowianki na OS (niegazowane przyp. Bouffier)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ciekawe dlaczego likwiduja lopatki przy kierownicy :(

Bo sterowanie hydrauliczne skrzynią podnosi koszty.

A nie jest tak, że każda sekwencja jest sterowana hydraulicznie?
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

martin.h napisał/a:
A nie jest tak, że każda sekwencja jest sterowana hydraulicznie?

Z tego co wiem to to nie. zwykłe sekwencje są oparte jak skrzynie motocykli. Natomiast w łopatkowych to olej wtryskiwany pod dużym ciśnieniem przerzuca poszczególne biegi, ale pewności nie mam że tak to działa, opieram sie na jakimś filmie z discovery.
_________________
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 03 Lis, 2010   

http://rajdy.autoklub.pl/...l-kariere,32837

"Od września 20-latek, Jewgienij Nowikow podjął decyzję o zakończeniu rajdowej kariery. Dyrektor ALM Rally Teamu, Nowikow zamierza zająć się biznesem.

- To była dla mnie bardzo trudna alternatywa - wybrać pomiędzy autosportem i biznesem - oświadczył Jewgienij. - Wiele dałem autosportowi. Od dzieciństwa zajmował on ważne miejsce w moim życiu, a rajdy nie stanowiły jedynie hobby. W pewnym okresie był to nawet mój sens życia. Przyszły rok zapowiadał nowe możliwości rozwoju i szansę startów w mistrzostwach świata. Istniały pewne propozycje i w końcu pojawiło się wsparcie finansowe. Wybrałem jednak inną drogę, zamieniając autosport w hobby. To może wyglądać dziwnie i zaskakująco, jednak z myślą o mojej przyszłości postanowiłem zakończyć rajdową karierę.

Nowikow rozpoczął karierę w 1997 roku, startując w mistrzostwach Rosji w wyścigach buggy. W 2004 sięgnął po krajowy prymat w kartingowej klasie ICA Junior. W 2005 był trzeci w Formule Rus. W 2006 zdobył rajdowy Puchar Rosji, a rok później został wicemistrzem Rosji i Estonii. W 2008 startował w PCWRC, zaś w kolejnym sezonie dołączył do Citroen Junior Teamu. Zaliczył osiem startów w C4 WRC, zdobył cztery punkty i zajął 13 miejsce w MŚ. Tegoroczny sezon rozpoczął Lancerem Evo X w mistrzostwach Rosji. Przerwał starty na dwie rundy przed końcem - po zwycięstwie, drugim miejscu i trzech nieukończonych rajdach. W punktacji znalazł się na ósmym miejscu."

Szkoda bo to w zeszłym sezonie najefektowniej jezdzacy zawodnik w WRC, zwłaszcza Latający :jupi: Liczyłem, że wróci w DS3 WRC...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 12 Lis, 2010   

mimo ze juz pozamiatane to warto by zobaczyc.

Juz leca http://www.wrc.com/result...y=wrc&stageno=2
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 12 Lis, 2010   

Mam nadzieje, że Petterowi się uda i stanie na podium na koniec sezonu :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

layer 
pełna synchronizacja

auto: Fiat CCS
silnik:: 1.2
moc: 85km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Tychy

Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Narazie wszystko wskazuje na to, że powinno mu się udać :)
Póki co prowadzi, a Ogier się lekko zrolował na 8osie i jedzie z Superally.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 20 Lis, 2010   

To się nazywa lista zgłoszeń xD

http://rajdy.autoklub.pl/...nia-w-var,33096
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 21 Lis, 2010   

no to jest cos!
tu szczegoły
http://www.rally-news.fr/news/index/9531
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 07 Gru, 2010   

Monte odżywa w IRC -> http://rajdy.autoklub.pl/...zen-w-rmc,33325
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 07 Gru, 2010   



podoba mi sie podejscie peugeota.. nie beda sie pier..ic w tym sezonie. skoro skoda
zrobila sobie team fabryczny to pug w zespoly dealerow wsadza petera solberga,
buffiera, sarrazina, neuville, wilksa.... szykuje sie dobra wojna z ekipa skody :]
moze ford tez cos wymysli bo rok temu puscili hirvonena...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 07 Gru, 2010   

no taka ilosc zgloszen nie dziwi skoro na ten rajd nie bylo wpisowego.... przypuszczam ze kupa kierowcow amatorow postanowila sprobowac swojej szansy, zapowiada sie mega rajd z mega relacjami na zywo jak w poprzedniej edycji, napewno ciekawsze to niz Karowa :D

A ja jak bedzie snieg to stawiam na Haninena :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 12