Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamownia
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

A może masz koła z C2 i komp odciął wcześniej? ;D
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

że alusy ?? :wall:

a tak na serio, to jest taka możliwość, i mowisz Marcin, że to może być powód wcześniejszego odcięcia.. ??
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

:O
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

Ależ te kompy teraz rozbudowane funkcje mają :rotfl:
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
tak jak mówie auto było składane na szybko w wigilię

proboszcz Bartosz nie da rozgrzeszenia za dlubanie przy stole w wigilie :rotfl:
a tak powaznie to sraxo powinno odciac okolo 7200-7250
_________________
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

przy 6400 zaczynal palic lacia, wiec odpuscili :rotfl:
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

jarek-malopolsk,

to jest jakiś FUCK UP ŻYCIA - co to za odcinka na 6400.. C2 VTS też kreci wyżej niż do 5750 (tak to się diesle kręca)

Komputer z Saxo odcina na 7250 nie ważne co się dzieje - czy ma wałki z C2 czy z Ikarusa - on po porostu będzie podawał paliwo aż do tej wartości. Nawet jeśli moc będzie spadała od 3500 to i tak on zakręci do zaprogramowanej w nim wartości czyli do 7250rpm

Wałki, tłoki, pogoda i kolor majtek hamującego nie mają wpływu na wartość odcinki. To jest zaprogramowane w ECU jak 2+2

Obiektywnie wykres wygląda dobrze i zaraz za Twoją odcinką powinien zacząć opadać aż do 7250, tak wygląda zdrowy wykres z silnika TU5J4

PS> Całą ta kombinacja z silnikami wychodzi z dupy - chyba już to krytykowałem na samym początku projektu takie rozwiążanie czy się mylę?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

dobra rozgryzłem to.. silnik jest swapowany, buda to chyba 8v wiec zegary mają tam odcinkę wcześniej niz 16v. Pan na hamowni kręcił do czerwonego pola które w 8v chyba właśnie zaczyna się na jakieś 6200
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

dobra zegary są z 16v... to ja człowiek na hamowni dał dupy moim zdaniem.
Dzizas jak mnie denerwują takie akcje - jakaś niekompetencja ludzi na hamowni. No i jarek żeby nie wiedzieć gdzie silnik odcina i jakie ma się wałki.. nie ładnie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

fajną dyskusję sam ze sobą prowadzę :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

prawda
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

Myslisz na głos.
Imho na pewno pan z hamowni dał dupy i wykres nie jest przeskalowany bo inaczej moc by sie nie urwała przed spadkiem.
Po prostu pomiar do reklamacji - stosunek przerywany.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

saxorulez napisał/a:
Całą ta kombinacja z silnikami wychodzi z dupy - chyba już to krytykowałem na samym początku projektu takie rozwiążanie czy się mylę?


Chyba się nie mylisz.

Ja mam pytanie min. do Ciebie Łukasz. Rozmawiałem ostatnio z kimś od Goduli z Krakowa (nie mam pojęcia z kim) na temat sterowników silnika. Pytałem go ile można uzyskać jeszcze dodatkowej (jakby nie odkrytej przez seryjny sterownik) mocy przy zastosowaniu komputera typu SA przy moich modyfikacjach.

Uzyskałem odpowiedź że to nie ma czegoś takiego że zastosuję SA i mogę liczyć na jakieś dodatkowe profity. Że różnica polega na tym że strojenie na hamowni jest takie trochę jak to Łukasz nazwałeś "strzelaniem ślepakami" a w np VEMS'ie podpinamy pod laptop i lecimy po kolei. I możemy uzyskać taką samą maksymalną wartość na seryjnym ECU jak i na SA może z różnicą +,- 5 km

Do tej pory sądziłem że SA daje nam to że tak na chłopski rozum mamy dawkę paliwa w skali od 1 do 100% i nawet po wystrojeniu na seryjnym ECU nie jesteśmy w stanie przekroczyć limitu powiedzmy 75% bo on po prostu nie może więcej podać a w sterowniku SA możemy wlać te 100% i tak ze wszystkimi parametrami.

Dodam że moje domysły pojawiły się stąd że saxorulez, kiedy nie miałeś VEMS'a miałeś bodajże 142 km. Kiedy wystroiłeś to na VEMS'ie masz 161 dlatego że SA może podać wyższe parametry niż seryjne ECU

Napisałem to dość jasno o co mi chodzi?

Łukaszu? ;D
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS3 Pon 28 Gru, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

eM napisał/a:
stosunek przerywany

hehe ciekawe czy u tych pań tez można taka reklamacje złożyć
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Gru, 2009   

jarek poszedł do garażu, auto na kompie z saxo odcina na 6400.. na białym polu obrotomierza 800rpm przed odcinką... WTF?? chyba sie coś zepsuło
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12