Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
hydrauliczny reczny
Autor Wiadomość

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Cze, 2007   hydrauliczny reczny

Hej

Mamy problem w samochodzie kumpla tj clio 1.8 rsi, wyglada to tak:
2 pompki ze skody, konstukcja ktora to trzyma we wnetrzu - dlugosc dzwigni okolo 50cm
przewody z reduktora wchodza do pompek a nastepnie ida na poszczegolne kola. Problem polega na tym ze nie idzie zaciac tylnych kol. kiedys bylo tak ze byla krotsza dzwignia i zacinalo jedno kolo wiec po przedluzeniu powinna byc wieksza sila i powinno zaciac a tu nic. Uklad byl wielokrotnie odpowietrzany i juz totalnie nie mamy pojecia co to moze byc.
Jesli macie jakies pomysly to napiszcie

pozdraiwam
tommi
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 19 Cze, 2007   

generalnie w clio I o tarczach z tylu nie da sie zblokowac tylnych kol.
Chyba ze pedzisz pelna k...a na winkiel, zarzucasz i rwiesz dzwignie.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 19 Cze, 2007   

Mi ręczny w clio nie działa. Ale Freemanowi ręka chwyta, nie wiem jakim cudem, pisz do niego. Niby inne clio, ale zawsze coś. Coś mu tam Omlet zrobił.
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 20 Cze, 2007   

hmmm w takim razie trzeba bedzei jeszcze jakos pokombinowac i wymienic przewody a jak sie nie uda do wypieprzyc to z auta


pozdrawiam
tommi
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Cze, 2007   

no fakt faktem ze clio I trudno rzucic dwoma kolami, ale dobrze wykonany hydraulik daje rade bez problemow.
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

panowie jak to jest z hydrolapa w pugu 106 1.6 rallye robil ktos? pochwalicie sie fotkami i wykonanie i oczywiscie co mowi homologacja moze ktos ma takawa?
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

hydrauliczny ręczny ejst dla frajerów
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Młody Papież napisał/a:
hydrauliczny ręczny ejst dla frajerów


odpowiem ci w twoim jezyku-chce zrobic lape dla szpanu i zabicia wolnego czasu.
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

^_^
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

zawodnik napisał/a:
panowie jak to jest z hydrolapa w pugu 106 1.6 rallye robil ktos? pochwalicie sie fotkami i wykonanie i oczywiscie co mowi homologacja moze ktos ma takawa?


Jezeli to ma być do Sportu przez duże S to pozostaje Ci tylko opcja z karty homologacyjnej z zachowaniem układu krzyżowego itd, itp,

Jezeli chcesz to zrobic "dla szpanu" to proponuje przerobic układ hamulcowy z sekcji krzyżowej na sekcje przód/tył, na wyjściu z pompy hamulcowej zaślepić jedno wyjście i na tył puścić jeden przewód, i zastosowac gotowa "breche" np taką:

http://moto.allegro.pl/hy...1255289150.html

Na allegro sa i tańsze, ale ta już jest z pompą.

Jezeli chcesz zrobic hydrauliczną łapę z zachowaniem oryginalnego układu hamulcowego to musisz mieć rękaw na dwóch pompach: po jednej na każda sekcję.

Z tego co wiem to przed pompą ręcznego należy zamontować zawór jednostronnego działania - po to żeby zwiekszenie ciśnienia w układzie przez uruchomienie "brechy" nie wpływało na zmiane ciśnienia płynu hamulcowego w pozostałej części obwodu hamulcowego (mówiąć po ludzku - żeby nie szła "cofka" do przodu)

Siła hamowania kół tylnych zalezy od wielu rzeczy:

-Długość dzwigni
-Wydajnośc pompy
-Konstrukcja hamulców na tylnej osi.
-Jakość klocków/tarcz

Tak od siebie to polecam montaż korektora siły hamowania np takiego:

http://moto.allegro.pl/ko...1280060425.html

Może od tego trzeba było zacząć ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

zawodnik napisał/a:
co mowi homologacja moze ktos ma takawa?



W homologacji do Rallye z tego co pamiętam to chyba nie ma wzmianki o hydrauliku, ale muszę to sprawdzić jeszcze..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

Jaco, a mozesz mi ta homologacje podeslac?
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

Jak przeglądałem HOMO 106 s16 (ta której właścicielem jest Bad-i) to reczny hydrauliczny był w A grupie w VO.

Homologacji Rallye nigdy nie przegladałem to i nie wiem co w niej jest :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

CHRZANEK napisał/a:


Jezeli chcesz zrobic hydrauliczną łapę z zachowaniem oryginalnego układu hamulcowego to musisz mieć rękaw na dwóch pompach: po jednej na każda sekcję.


W tej opcji można użyć jednej pompy i trzech trójników - jeden do rozdziału na lewe/prawe koło i dwa żeby wpiąć się w oryginalne przewody idące do tylnych zacisków. Ale wtedy raczej też potrzeba dwa zawory jednokierunkowe.
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 29 Paź, 2010   

CHRZANEK napisał/a:
Jak przeglądałem HOMO 106 s16 (ta której właścicielem jest Bad-i) to reczny hydrauliczny był w A grupie w VO.

Homologacji Rallye nigdy nie przegladałem to i nie wiem co w niej jest :)




Właśnie się zagłębiłem w homolo. Rallye i Hydrauliczny jest dostępny w A w VO. ( czyli podobnie jak w S16)Oczywiście jest foto więc ręczny z allegro nie przejdzie :)


Jeśli chodzi o homologację to na forum jest gdzieś link do PDF`a, ale nie mogę go odszukać, jak coś do napisz mi na PW maila i podeślę.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8