strasznie mi sie grzeje i zastanawiam sie co z tym zrobic ... Wymienial ktos chlodnice na wieksza ?
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Śro 25 Lip, 2007
Dla lepszego chłodzenia wkłada sie chłodnice z 1,5d.Ma taki sam wymiar jeśli chodzi o wysokość i długość,ale jest grubsza o 5 mm.Wymiar odowiednio TU5J4 530x322x22 i diesel 530x322x27.Sprawdzone w rajdowej, nie do końca N-kowej 106
dzis znowu wiem wiecej. te grubsze sa tez montowane w silnikach 1.6 8v i to co dowiedzialem sie to podobno one wcale nie sa lepsze (nie daja wiekszego chlodzenia), a sa grubsze dlatego ze maja grubsze "żebra" i dlatego w sumie wychodzi ze cala chlodnica jest szersza. Maja poprostu inna konstrukcje. Te wezsze maja drobniejsze zebra i dlatego jest wezsza, ale obie podobnie chlodza. Rozwiazanie to podobno mocniejszy wiatrak.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007
Ja mam u siebie tak zrobione, mam saxo bez klimy ale dwa wiatraki połączone na jednym obwodzie i do tego włącznik w kabinie.
Saxiak bardziej sie grzeje przez płyte pod silnikiem, no ale drugi wentylator nie rozwiazuje sprawy grzania, tylko pozwala szybciej schłodzić wodę.
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007
grzech napisał/a:
poszukalem troche i chlodnica do Diesla ma 530x290x24 a chlodnice 390x322x28 sa z silnikami TU9M (1.0 ?)
Ja mówiłem o chłodnicy ,która na wysokość i szerokość jest taka sama jak ta w TU5J4.I chłodnica z 1.5 d valeo o numerze 732799 ma wymiary takie jak podałem wcześniej i jest grubsza od tej z 1.6 o 5mm.W 1.6 8v(przynajmniej w peugeocie czyli moc 89 i 103 km) chłodnica jest taka sama jak w s16.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007
a olej też Ci sie grzeje??
bo mozę lepiej podać chłodnicę oleju z termostatrem (600PLN) i problme z głowy, jak za ciepło to go chłodzi i tyle.. za duza chłodnica Ci wyziębi.
Nie spotkałem się z tym zeby w UK przy 170KM wymieniali chłodnicę także przy 149KM tym bardziej nie powinni chyba ze zbyt mocno cofnięty zapłon to powoduje..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 26 Lip, 2007
saxorulez napisał/a:
a olej też Ci sie grzeje??
teraz na subaru rally w kadecie gotowal sie olej :) po 11 z 15km odcinka
zapalala sie kontrolka temp oleju... na dojazdowce gasla, a na odcinku
znow to samo. w zadnym innym aucie tak nie mialem.
jechalem rajd pugiem w +35' i jeden wiatrak dawal rade. auto sie nie
przegrzewalo choc wskazowka stala prawie pod koniec skali.
grzech: po modach saxo ci sie bardziej grzeje czy wczesniej nie
zwracales na to wiekszej uwagi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach