Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wieksza chlodnica - saxo
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   wieksza chlodnica - saxo

strasznie mi sie grzeje i zastanawiam sie co z tym zrobic ... Wymienial ktos chlodnice na wieksza ?
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

Dla lepszego chłodzenia wkłada sie chłodnice z 1,5d.Ma taki sam wymiar jeśli chodzi o wysokość i długość,ale jest grubsza o 5 mm.Wymiar odowiednio TU5J4 530x322x22 i diesel 530x322x27.Sprawdzone w rajdowej, nie do końca N-kowej 106 ;)
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

dzienx, wlasnie na tego typu odpowiedz liczylem :D
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

No i proponuje zalozyc podwojny wentylator + ręczny wlącznik wentylatora.
To zawsze pomaga ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

nie znam sie... ale czy 0.5 cm grubsza chlodnica daje jakas roznice?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

wieksza powierzchnia styku wody z powietrzem ?
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 25 Lip, 2007   

poszukalem troche i chlodnica do Diesla ma 530x290x24 a chlodnice 390x322x28 sa z silnikami TU9M (1.0 ?)
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

dzis znowu wiem wiecej. te grubsze sa tez montowane w silnikach 1.6 8v i to co dowiedzialem sie to podobno one wcale nie sa lepsze (nie daja wiekszego chlodzenia), a sa grubsze dlatego ze maja grubsze "żebra" i dlatego w sumie wychodzi ze cala chlodnica jest szersza. Maja poprostu inna konstrukcje. Te wezsze maja drobniejsze zebra i dlatego jest wezsza, ale obie podobnie chlodza. Rozwiazanie to podobno mocniejszy wiatrak.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

grzech napisał/a:
Rozwiazanie to podobno mocniejszy wiatrak.

albo dwa wiatraki.
Tak chyba bylo w wersji z klimą - nie wiem nie widzialem.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

Ja mam u siebie tak zrobione, mam saxo bez klimy ale dwa wiatraki połączone na jednym obwodzie i do tego włącznik w kabinie.
Saxiak bardziej sie grzeje przez płyte pod silnikiem, no ale drugi wentylator nie rozwiazuje sprawy grzania, tylko pozwala szybciej schłodzić wodę.
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

grzech napisał/a:
poszukalem troche i chlodnica do Diesla ma 530x290x24 a chlodnice 390x322x28 sa z silnikami TU9M (1.0 ?)
Ja mówiłem o chłodnicy ,która na wysokość i szerokość jest taka sama jak ta w TU5J4.I chłodnica z 1.5 d valeo o numerze 732799 ma wymiary takie jak podałem wcześniej i jest grubsza od tej z 1.6 o 5mm.W 1.6 8v(przynajmniej w peugeocie czyli moc 89 i 103 km) chłodnica jest taka sama jak w s16.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

jesli vts ma taka sama chlodnice jak s16 to rallye ma inna. sa inne mocowania :]
dolne sa takie same gorne inne - trzeba drutowac :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

106 napisał/a:
jesli vts ma taka sama chlodnice jak s16 to rallye ma inna. sa inne mocowania :]
dolne sa takie same gorne inne - trzeba drutowac :)
Wg katalogu wszystkie 106 1.6 mają takie same chłodnice nr valeo 731521,chyba że katalog źle podaje ;)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

a olej też Ci sie grzeje??

bo mozę lepiej podać chłodnicę oleju z termostatrem (600PLN) i problme z głowy, jak za ciepło to go chłodzi i tyle.. za duza chłodnica Ci wyziębi.

Nie spotkałem się z tym zeby w UK przy 170KM wymieniali chłodnicę także przy 149KM tym bardziej nie powinni chyba ze zbyt mocno cofnięty zapłon to powoduje..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 26 Lip, 2007   

saxorulez napisał/a:
a olej też Ci sie grzeje??

teraz na subaru rally w kadecie gotowal sie olej :) po 11 z 15km odcinka
zapalala sie kontrolka temp oleju... na dojazdowce gasla, a na odcinku
znow to samo. w zadnym innym aucie tak nie mialem.

jechalem rajd pugiem w +35' i jeden wiatrak dawal rade. auto sie nie
przegrzewalo choc wskazowka stala prawie pod koniec skali.

grzech: po modach saxo ci sie bardziej grzeje czy wczesniej nie
zwracales na to wiekszej uwagi?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9