Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot 306 xsi 8v
Autor Wiadomość

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   Dolot 306 xsi 8v

Witam wszystkich w swoim pierwszym poscie a nawet i temacie:) na tym forum.

Jak w temacie sprawa dotyczy dolotu w 306 2.0 8v, nie moge nigdzie znalezc cos na temat wiec problem kieruje do madrych glow :)

http://www.pug306.net/images/xsi8vsm.jpg

to jest mniej wiecej komora mojego silnika, potrzebuje usprawnic prace dolotu, jest dedykowany zestaw KN 57i w cenie okolo 600pln http://www.filterpower.co...s/57-0055-1.pdf , tyle wiem, szukam tanszego rozwiazania, moze jakis propozycje z waszej strony, ogolnie autko uzywam do frajdy :) , mini sprinty dosyc czesto, jak to sie ma do efektow grzebanie w takim dolocie,moze tylkoko wkladka filtra a moze zbudowac cos od podstaw na bazie uniwersalnego stozka np. AOMA. Mam nadzieje ze cos konkretnego podpowiecie.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

ogarnij się...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

nie ma "tu sie witamy", wiec kazdy pisze gdzie i co chce.
tak samo bym pojechal
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

DObra pomozcie koledze bo chyba sie znacie na tej technologii,
a temat witania jest zamkniety z wiadomej przyczyny - bo to nie chlew.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

mi napisał/a:
ogarnij się...


?? przywitalem sie przy okazjii czy cos sie stalo??
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

czekaj, analizuję sytuację....






























































...nie, wszystko w porządku.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

nic się nie stało.

Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?

Do czego auto ma służyć?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

saxorulez napisał/a:
nic się nie stało.

Lejek, z 8v jest ptoblem bo ciężko tam nastrugać dobry dolot. Musisz mieć stożek? Moze lepiej kupić porządną wkładkę i cieszyć się tym co jest?

Do czego auto ma służyć?



Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio auto zabieram tylko na tor :) wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty. Nie musze miec stozka chce poprostu usprawnic dolot.
Ostatnio zmieniony przez Lejek Pią 08 Maj, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Lejek napisał/a:
Wiem, ze jest problem dlatego pisze bo moze ktos przerabial temat, oglonie ostatnio to tylko na tor wybebeszam go na start zalozony jest kubel i takie tam inne graty.


Szczerze jeśłi nie masz zamiaru mocno dłubac silnika to kup porządną wkładkę np. ITG i spożytkuj resztę budżetu na markowe klocki hamulcowe. Temat dolotu w tym aucie jest na tyle mało rozkminiony że nie majac dużego budżetu na poprawki i kilka pomiarów na hamowni szkoda bawic się w pioniera. Nie wiedząc jaki dolot będize optymalny warto by bylo mieć conajmniej 3 róznie (z różną średnica rur, wielkością stożków itp) żeby było porównanie.

Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

saxorulez napisał/a:
ITG
gdzie to mozna nabyc, nie slyszalem powiem szczerze...


saxorulez napisał/a:
Ja bym nie ryzykował i zadbał o zawias, hamulce - wykorzystał w 100% poprawione parametry auta i potem bawił się dalej


Zawias juz jakis tam jest MTS Technik :) ale daje rade, hamulce musze poprawic...
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Lejek napisał/a:
MTS Technik


nie znam - to jest chińszczyzna jakaś?
to jest gwint czy jakies inny zawias?

Lejek napisał/a:
gdzie to mozna nabyc, nie slyszalem powiem szczerze...


www.re5pect.pl
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

też chciałem ten temat przerabiać ja miałem ten silnik






























skończyło się na wymianie silnika na s16 :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

saxorulez napisał/a:
nie znam - to jest chińszczyzna jakaś?
to jest gwint czy jakies inny zawias?


zawias kompletny, troche twardszy od standartu i nizszy daje rade za ten hajs uwazam ze warto 900pln/komplet


Vlodarsky napisał/a:
skończyło się na wymianie silnika na s16


duzo zachodu ?? slyszalem ze dosyc problematyczne wiazki elektryszne itd opisz cos jak bys mogl, wykonal bys tego swapa ponownie?? Czy lepiej szukac s16 ?? :)

Wracajac do filtra co myslicie o tym ??http://motorsport.istore.pl/pl,product,183107,wklad,filtra,peugeot,306,2,0,xsi,do,1997.html
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Lejek napisał/a:
http://motorsport.istore.pl/pl,product,183107,wklad,filtra,peugeot,306,2,0,xsi,do,1997.html


GREEN jest spoko ale reprezentuje była epokę jeżeli chodzi o materiał. ITG jest lepszy od wszystkich bawełnianych:

- lepsze przepływy
- lepsze filtrowanie

czyli to co nam jest potrzebne do szczęścia. ITG są z wielu warstw gabki i jako jedyne nie rozwalają przepływomierzy w nowych silnikach - a to tylko dobrze o nich świadczy.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Lejek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Spoko tylko kasa za wkladke podchodzi prawie do dedykacji 57i... :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8