auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
Jako że hamulce z tyłu po zamontowaniu tarcz zdecydowanie za mocno będą hamowały chciałbym założyć regulowany korektor z kabiny. I tutaj mam pare wątpliwości.
Seryjnie układ hamulcowy jest X, z pompy wychodzą 4 przewody.
Wymyśliłem sobie taki układ:
Czarny prostoką to pompa, czerwony to regulowany z kabiny korektor.
jak najbardziej można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011
qbica napisał/a:
jak najbardziej można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem
Git, właśnie nie chce mi się zmieniać już pompy bo mam większą od 406. Zaślepiać też nie chce bo to będzie jeszcze bardziej widoczne na przeglądzie, choć jak się trafi ktoś kto to zobaczy to raczej też nie puści na przeglądzie. Ok to kupuje dwa trójniki i jazda
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011
sam nie mam ale wybral bym chyba tez z dzwignia... bez patrzenia wiesz zawsze
jak masz ustawiony, moza chyba latwiej operowac nim w czasie jazdy.
pamietam ze kiedys w 206tce gosc nie mogl dojsc do ladu z hamulcami okazalo
sie ze mial skrecony korektor... przy dwigni chyba szybciej by na to wpadl.
compbrake ma tez pokretlowe w swoich wysokich modelach ale montuje sie
je na desce w zasiegu wzroku. ziom teraz zalozyl taki do 306.
bierz z dzwignia ja przerabialem u siebie pokretlo i prawie bym sie zabil na torze, bo de facto ciezko stwierdzic na szybko jak jest ustawiony, po za tym pokretlo szybciej sie luzuje
ja mam pokretło i jestem niezbyt zadowolony jest chyba z 20 obrotów a juz po 6-7 jest brzytwa na tyl. Pierwszy przejazd na ostatnim supersprincie mialem odkrecone 4 obroty i miotalo nami jak szatan
A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.
A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.
To czekam na relacje i foto jak skonczysz, bo z checia bym sie dowiedzial jak to zrobic, bo tez mnie po glowie chodzi. A ten korektor na belce mnie wqrwia bo wyszlo mi, ze mam zwalony i mi inaczej ustawia te kola z tylu a przestawic go to trzeba reke z kluczem w 158 miejscach wygiac.
faldzip, mialeś go strasznie do środka przenosić i co? ja mam uklad taki jak kiedys na club106 opisywałem i jak na razie nikt mnie się nie czepiał na bk o korektor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach