Materiał:
- Aramid z węglem (kevlar) Hexcel
- szkło
(Możliwość wykonania z samego szkła, wtedy cena w dół i dowolny kolor pod warunkiem że będzie to czarny )
Wymiary:
waga 5-8kg w zależności od oczekiwanej wytrzymałości
grubość 4-5,5mm w zależności od oczekiwanej wytrzymałości.
Technologia: Infuzja + wypalenie w piecu
Cena: 1100zł
Podstawa pod koło zapasowe 15"-17"
Materiał: Węgiel 3K Hexcel (nie chinczyk) + szkło
wymiary
szer. 660mm
dług. 660mm
wys. 120mm
waga 1150g
Technologia: Infuzja + wypalenie w piecu
Cena: 480zł
Panele na drzwi przód do clio II
Materiał węgiel 3K + szkło
Technologia: Infuzja + wypalenie w piecu.
waga ?
Materiał węgiel 3K + szkło
Technologia: Infuzja + wypalenie w piecu.
Cena: 29zł
Są to ceny oficjalne z VATem dla HH oczywiście rabat, do uzgodnienia na PW.
A teraz zanim ktos zacznie pisać że drogo itp pierdoły.
Technologia w jakiej jest to wykonane pozwala ograniczyć ilość żywicy o 50% w stosunku do tego co uzyskujemy przy metodzie ręcznego laminowania czy worka próżniowego. Pozwala to na zwiększeniu udziału zbrojenia w kompozycie względem żywicy bez podnoszenia masy produktu. Jednocześnie zwiększając jego wytrzymałość bez nadawania pozornej sztywności jak to ma miejsce przy ręcznym laminowaniu.
Pomijam już fakt estetyki trdunej do osiągnięcia przy ręcznym laminowaniu.
Ostatnio zmieniony przez GeKo Sob 20 Paź, 2012, w całości zmieniany 9 razy
auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 22 Lut, 2012
Mam wrażenie że FB jest już passe jeśli chodzi o promowanie czegokolwiek.
Natomiast prace w karbonie Geka bardzo mi się podobują! Może kiedyś sam skorzystam?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach