auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
Marek23 napisał/a:
Bilstein jest uniwersalny, dobry na tor,
Zapraszam na jazdy próbne do mnie
Mam totalnie torowa charakterystyke na bilsteinie - moge sie zakładać że z nie odczujecie różnicy między tym co mam teraz a GAZem itp.
Jak ostatnio wjechałem na leżąca płasko żyletke to myslałem że koło urwę...
Bad-i napisał/a:
w pugu na tyle
na przodzie, HP racing
Marku: Bad-i ma bardzo profesjonalny set up - powiem Ci ze wg mnie najlepszy na jakim sie poruszałem saxo/106... Auto już teraz sie profi prowadzi, grunt żeby tego nie zepsuc Ogólnie to czeskie HP SPorting wydaje się być bardzo rozsądną alternatywą...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Zapraszam na jazdy próbne do mnie
Mam totalnie torowa charakterystyke na bilsteinie - moge sie zakładać że z nie odczujecie różnicy między tym co mam teraz a GAZem itp.
Jak ostatnio wjechałem na leżąca płasko żyletke to myslałem że koło urwę...
To wina ustawienia. Mój Bill w 106 jak i obecnie w clio sprawdzał/sprawdza się idealnie.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 19 Gru, 2008
Mareczku ale ty mnie nie zrozumiałeś
U mnie jest wszystko tak jak szanowny Pan klient sobie zazyczył (czyli ja )
Wiem że billi może być bardzo fajnie wybierajacy i przy tym komfortowy, ale ja chciałem pokaząc właśnie że oprócz tego mozna go przekształcic w mega zawias torowy który może średnio sie sprawdza na ulicy ale za to powoduje szybsze bicie serca na zakrecie...
A jak by mi się zachciało zrobić z tego zawias szutrowy to nic w tym trudnego
Podnosimy na maksa, robimy softowe nastawy i zapier****my po dziurach
O to mi chodziło Amigo
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Powiedzcie mi koledzy przy okazji jak to jest z ustawianiem bilsteina ? Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ? Przeznaczenie to kjs-y, sprinty, okazjonalnie tor.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 20 Gru, 2008
dzwonisz do zerkopolu i opowiadasz... co lubisz, jak lubisz, jakie auto (lekkie,
ciezkie)... im wiecej powiesz tym dokladniej dopasuja to do twoich potrzeb.
regenerowalem u nich zawias i jestem zadowolony z dobranego setupu.
Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ?
Na poczatek kompletnie nic... jezdzisz jezdzisz jezdzisz... jak zechcesz obnizyc auto i zmienic charakterystyke zawiasu to wtedy zaczynasz kombinowac. Zerkopol prawde Ci powie.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 20 Gru, 2008
qbus napisał/a:
Cytat:
Przymierzam się właśnie do zakupu i powiedzmy, że dostaje do ręki najzwyklejszą B6. Co dalej się z tym robi ?
Na poczatek kompletnie nic... jezdzisz jezdzisz jezdzisz... jak zechcesz obnizyc auto i zmienic charakterystyke zawiasu to wtedy zaczynasz kombinowac. Zerkopol prawde Ci powie.
Też tak myślę, załóż najpierw serie pojeździj trochę i jak będziesz wiedział co i jak chcesz zmienić to wyślesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach