Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Atrakcyjność 106/saxo/clio :]
Autor Wiadomość

MaxiA7
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro ;D

ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?


Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...


do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa :]

dowody proszę :rotfl: szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście :rotfl: nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca :lol2:
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro ;D

ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?


Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...


do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa :]

dowody proszę :rotfl: szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście :rotfl: nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca :lol2:


przeczytaj jeszcze raz tylko uważnie to co napisałem i zadaj pytanie ponownie ;)

p.s. a jezeli nadal będziesz uważal to za mission impossible to zapytaj Bartka 106 bo był wtedy na prawym fotelu
 
 

MaxiA7
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać :rotfl: tylko typery :lol2: takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w saxo graty z C2R2 :rotfl:
edit z tą 106 pomyłka wpadła doskonale wiem o homologacji :wall:
Ostatnio zmieniony przez MaxiA7 Nie 13 Mar, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

życie to nie rajdy, ziom
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

MaxiA7 napisał/a:
dlatego pisze o polskich warunkach bo u nas rajdy to przeważnie szybkie z długimi dzidami(prostymi) a coś 106/saxo w czołówce niewidać :rotfl: tylko typery :lol2: takie "coś" to tylko we francji lub italy w pl się niesprawdzi no chyba że włożymy w 106/saxo graty z C2R2 :rotfl:


Stary robisz z siebie głupka albo co gorsze robisz go ze mnie......

Czy gdziekolwiek w tym temacie napisałem o saxo/106 ze leje TypeRy na prosty NA RAJDACH???????

Kolega zapytal w temacie o "atrakcyjnosc 106/saxo/clio" - czy widzisz gdzies tutaj odnosnik do rajdow??

Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane :wall:
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:
Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane :wall:


I to jest znacząca rónica między Saxo a 106...

Zatem Saxo vs 106 1:0
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Skoro spór przenosi się na "francuskie" podwórko to ten temat przerósł moje oczekiwania :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca wkurwia, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

kamil napisał/a:
ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca kurcze, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?


proponuje przejsc z tylu na zawias na uniballach - wtedy stukanie nie bedzie ci przeszkadzało
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

MaxiA7 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Tomcat napisał/a:
bizon napisał/a:
chyba zaczne ogladac saxofony na allegro ;D

ile trzeba miec na zdrowy egzemplarz?


Nie ma reguły. Trzeba oglądać wszystko co jest pod ręką, ale myślę że nie ma takiego seryjnego Saxo VTS które kosztowałoby więcej jak 15 tysi...


do tego dokładasz 10 tysi i lejesz na prostej (przynajmniej do 160) 220 konnego TypeRa :]

dowody proszę :rotfl: szczególnie jeśli chodzi o polskie warunki,kiedy w rajdzie 106/saxo nawet po wpakowaniu 10koła i wyzwoleniu tryliona koni mocy zlało typera wygrywajac generalkę na suchym?No chyba że robi się porównania w mieście :rotfl: nie żebym był za Hondą, kocham france i wole mieć 100KM do 5000obr niż 50KM przed załączeniem Vteca :lol2:


Kujawski na Elmocie w Saxo przyjeżdzał za Lancerami:)
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 17 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:

Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane :wall:


Niezły argument, jak w przyszłym wcieleniu będę bogaty i wystartuje w rajdach to pomyślę nad tym xD
Ale póki co wolę schowek na rękawiczki ;)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 17 Mar, 2011   

pit napisał/a:
Bad-i napisał/a:

Uwielbiam takich geniuszy.....Do 106 nie wlozysz gratow od C2R2 bo nie sa do tego auta homologowane :wall:


Niezły argument, jak w przyszłym wcieleniu będę bogaty i wystartuje w rajdach to pomyślę nad tym xD
Ale póki co wolę schowek na rękawiczki ;)


Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi rękawiczkami....... ale mniejsza o to.

Najwazniejsze jest zeby nie popełniać błędów, jezeli teraz bym sie decydował na 106/saxo to wybrał bym saxo bo ma "wolniejszą" homologacje.
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Czw 17 Mar, 2011   

No nima schowka (glove compartment).

Tak na powążnie to kwestia gustu jednym podoba sie 106 innym Saxo.
No oczywiście kwestia homo jeszcze ale to już nisza.
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Ostatnio zmieniony przez pit Czw 17 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 17 Mar, 2011   

Bad-i napisał/a:
kamil napisał/a:
ja kupiłem 106 bo mi Pitt kazał...
coś mi z tyłu puka i stuka znowu mnie franca kurcze, ale byłem tak samo szybki jak nowy Leon FR - to dobry wynik ?


proponuje przejsc z tylu na zawias na uniballach - wtedy stukanie nie bedzie ci przeszkadzało


tylko pewnie strasznie trzepie na dziurach ? pytam bo moze bym sobie takie cos sprawil bo mi lata na boki strasznie
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 17 Mar, 2011   

pit napisał/a:
Tak na powążnie to kwestia gustu jednym podoba sie 106 innym Saxo.
No oczywiście kwestia homo jeszcze ale to już nisza.


statystycznie parę procent ludzkości, więc nie taka całkiem nisza.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13