Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Remap C2/Saxo/106 - co i jak?
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Przesunac odcinke :lol2:
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

nic nie da,zawsze sie trafi taka sytuacja
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

w 205 nie mam odcinki i mi się nie zdarza :ass:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

rabarbar napisał/a:
bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??

Zależy jak długo na łytytyty. Np. na Wyrazowie czy Radomiu jak ończyła mi się 2 tuż przed zakrętem to leciałem na odcince, myślę że nie jest to jakaś katorga dla silnika. Zmieniać biegu się nie opłaca w takim momencie.

Ale Offtopic, o matko!

Do tematu wracamy :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

rabarbar napisał/a:
nic nie da,zawsze sie trafi taka sytuacja

Zgadza sie. Moj przykład dotyczył konkretnego toru. Nie ma niestety na to reguły. Teoria mowi, ze pod gore lepiej pociągnąc na odcince.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Wielokrotny mistrz rajdowy oraz mistrz świata JTCC Marcin Kolasa,
mawia że "Jeśli łapiesz odcięcie zapłonu na dwójce tuż przed zakretem oznacza to ze jechales za wolno zeby złapać odcinkę na trójce"
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

eM napisał/a:
Wielokrotny mistrz rajdowy oraz mistrz świata JTCC Marcin Kolasa,
mawia że "Jeśli łapiesz odcięcie zapłonu na dwójce tuż przed zakretem oznacza to ze jechales za wolno zeby złapać odcinkę na trójce"

Padłem ;D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

rabarbar napisał/a:
bedzie nie na temat-czesto zdarza sie taka własnie sytuacja ze zostaje 2-3 sek jazdy do hamowania,dochodze do odcinki,i co sie wtedy bardziej opłaca czasowo-ciąc na odcince czy zmienic ten bieg 2 razy??

Zmienić program na Fastchipa i ciągnąć do 7800 :D
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Właśnie Łukasz na ile radzisz dać odcinkę? Myślę że na 7800 dać i chyba powinno być ok?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

ŁukaszS3,

wyjdzie w trakcie strojenia, masz wałki na których myślę 7800 będzie w sam raz, ale moze ustawisz wałki tak że 7500 też wystarczy. Ja mam 7500 i w zupełności mi starcza i synchronizatory wciąż działają po całym sezonie. Czym wyżej tym szybciej zniszczysz synchronizatory w skrzyni.

Przem_106,

w aucie rajdowym/sportowym myślę że można taką odcinkę mieć wysoko nawet na seryjnym silniku, w ulicznym na seryjnym motorze to mija sie celem (można kupić dolot za 300 PLN), poliuretany lub wyflokować cos u Rasty :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Tomcat,

tak jak koledzy napisali - to obrotmierż na odcince lekko przekłamuje. Ja też widziałem więcej niż 7200 czasami. Nie da się stwierdzić czy był dłubany patrząc na obrotomierz
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

Łukasz, dajesz kłówkę, tam nie ma synchronizatorów ;D
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010   

saxorulez napisał/a:
Tomcat,

tak jak koledzy napisali - to obrotmierż na odcince lekko przekłamuje. Ja też widziałem więcej niż 7200 czasami. Nie da się stwierdzić czy był dłubany patrząc na obrotomierz


Też tak myślałem, ale jednak 300 obr przekłamania to sporo... Z drugiej strony wolne obroty pokazuje mi prawie 1000 obr, więc cholera wie. Muszę nagrać jakiś filmik z jazdy, może coś to wyjaśni.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8