Co do porównania z KW - podobno ta sama fabryka, z zewnątrz są identyczne prócz kolorów, pudełka są takie same
Proponuję zapytać Roberta Olszówkę z KW Polska. Na takie pytania odpowie bez problemu. Jest co chwila w fabryce w Suttgartcie i widzi co tam jest pakowane i do jakich pudełek. Ufam mu w tych kwestiach, a może na moje nazwisko udzieli też rabatu
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 03 Mar, 2015
rasta napisał/a:
Zamówię ale jak jest w pl to wolę podjechać i jeszcze przymierzyć.
Tuleja jest ale bardzo mało amor wystaje i za mało gwintu w śrubie by dobrze złapać.
Wygląda to tak jak by ta nakrętka miala oprzeć się o brzeg łożyska ściskając je od spodu amorem od gory nakrętką. Jak tego nie ścisnie to bedzie luz którego tam być nie może.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 09 Mar, 2015
Vlodarsky, widziałem się z Panem Robertem z KW, bardzo miła i pomocna osoba, konsultowałem się z nim, w sprawie swojego zawieszenia. Przy okazji zapytałem o AP. Pan Robert twierdzi, że AP nie ma nic wspólnego z KW. Nawet jeśli coś fabryka KW robi coś dla AP to co najwyżej jakieś elementy zawieszenia. Do KW należy marka Weitec oraz SC Suspension. Właściwie to Weitec już nie istnieje, jego miejsce zajęła marka SC.
panowie zapytanie mam takie, jeździłem w moim 106 na przodzie na wkładach koni sport zółtych, niestety hopka zabiła jeden z nich. i teraz zastanawiam się kupować używanego bila B6 czy wysłać tamte koni do regeneracji, cenowo regeneracja wyszła by mnie podobnie co używane B6, a byłoby pewne że są okej. ma ktoś może porównanie jak wypadają takie koni na tle B6?
Jestem na etapie poszukiwań zawieszenia do swojego 206.
Czy jest jakaś alternatywa dla B14 warta uwagi w ponownywalnym pieniądzu?
B14 to okolice 2500zł za komplet.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach