auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 23 Lis, 2015
Kamill napisał/a:
AST podobno robi niezłe teleskopy.
Do czego ten zawias? Do bujaki to kup jakiś zamiennik sachsa (jest tam kilka mozliwości od olejowych po gazówki zazwyczaj) i eibach prokit bedzie niżej i komfortowo.
Z gwintem tam jest jakaś lipa bo trzeba spawać zwrotnicę do nowej kolumny, bo są tam wkłady, które przy zwykłych amorach sie po prostu wymienia, a przy gwincie trzeba całą kolumnę przełożyć. Tak przynajmniej słyszałem
Dokładnie do bujaki po mieście by było wygodnie ale też bezpiecznie bo obecny jest już w tragicznym stanie.
Nie chciał bym iść w dół tylko zostać przy seryjnej wysokości.
auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sie 2011 Skąd: Rybnik
Wysłany: Wto 24 Lis, 2015
bob.dsk, jeżeli to Ci coś pomoże to mam B6 u siebie w Megane i według serii jest przyjemnie sztywno, ale tapczanowate Renault to nie BMW więc nie ma co porównywać bo nie wiem jak wypada seryjny zawias w e30.
PS: Nie jest czasem tak, że z pakietem m-technik e30 miało seryjnie B6? Tak jest w e36 ale w e30? Masz wąską lampę?
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 24 Lis, 2015
Jak by ktoś sie pofatygował i kliknął w link to by przeczytał
31 32 1 133 560 F+S GAS
31 32 1 133 560 F+S GAS Only applies to m technic
A wynika z tego że e30 cabrio miało seryjnie amor mtechnika - ze spręzynami może być tak samo - więc ten wspomniany eibach pro kit był by pewnie zamiennikiem mtechnika 1 do 1. Do tego dobrać po numerach sachsa bila czy kayabe i będzie jak oryginał.
W bilsteinie wg katalogu ten amortyzator mtechnik występuje w B4 - wiec mtechnik to nie było b6.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach