auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006
nie wazne kto był pierwszy w całowaniu, teraz na topie sa admini
_________________ ...
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006
jako ze jestem obrazony ze na poczatku tematu nikt nie wymienil pewnego biednego 1.6 z ktorego jest 137KM z litra, nie bede sie produkowal w tym temacie. Dodam tylko ze u mnie podobno mozna na seryjnych bebechach dlubac do 260 z zupelnym luzem. czyli masz cene. hujoza...
Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006
dzik napisał/a:
Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha
Mnożnikowo 280koni
Jak miales przegrzane powietrze i srednie wystrojenie to tak 230-240?
Afr sprawdzalem na hamowni ale mam tez egt zamontowane.
Wiec tutaj tak naprawde po zmianie dysz, pompy. Dmuchamy wiecej i sprawdzamy jak sie egt zachowuje. W gazniku za duzo do powiedzenia nie ma, seryjnie jest regulator ktory zwieksza cisnienie paliwa o wartosc doladowania wiec teoretycznie martwi sie o kazde doladowanie, ecu od zaplonu (jest elektroniczny) radzil sobie dobrze wiec wszystko smigalo.
Teraz jak bede sie zabieral za wtrysk kupie sobie afr, bez niego strojenie jest raczej pomylka.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 30 Gru, 2006
powiem tak na swoim 1.8 16v zakrecilem na hamowni 8.200 rpm - byl to jeden pomiar i nie wiem ile moglbym dalej pojechac (podkreslam ze 8.200 jest wynikiem z hamowni)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach