auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.
No z kierownicą to jest racja, ta seryjna jest cholera taka cieniutka i jest tak daleko grrr
NA normalnym siedzeniu nie przeszkadzało mi to tak bardzo jak teraz w kuble spięty szelkami to w skrajnej pozycji do dupy mi sie trzyma kiere.
Musze zmienić kierownice właśnie na jakąś która bede miał bliżej i wtedy bedzie perfekto
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 21 Maj, 2007
Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
Z doświadczenie swojego wiem ze najlepiej zaćżą w tej kolejnosci:
- hamulec (na taki od 206.. jest tutaj z 1000 tematów o tym.. LOKO to specjalista)
- zawias - billstein jak szutry wolisz albo KONI na tor
po tym dopiero performance
- dolot
- wydech
- splanować głowicę w opór
- wystroić
bedzie ok 140KM i zajebiste prowadzenie...
PS. Jeszcze dorzuciłbym wszędzie nowe gumy w zawiesznieu.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach