auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
ale co - jednak się odezwali? To już coś!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
no wiesz, wkońcu to nie krawczyki.........
chociaż coś podobnego pokroju...
Protokół reklamacyjny
"uszkodzenia mogły zostać spowodowane poprzez:
-sportowy styl jazdy
-szybkie pokonywanie zakrętów
-agresywny styl jazdy
-gwałtowne hamowanie powodujące nadmierne przeciążenie opon
-nieprawidłowa geometria pojazdu"
z tego co wypisali, ostatni punkt jest "najmniej głupi"... a geometrię ustawiałem specjalnie dzień przed założeniem oponek do pedzia...
co o tym sądzicie?
i co radzicie???
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
Dżon napisał/a:
Protokół reklamacyjny
"uszkodzenia mogły zostać spowodowane poprzez:
-sportowy styl jazdy
-szybkie pokonywanie zakrętów
-agresywny styl jazdy
-gwałtowne hamowanie powodujące nadmierne przeciążenie opon
-nieprawidłowa geometria pojazdu"
no to wszystko jasne... Kupiłeś Yoko Parady i jeździłeś agresywnie szybko pokonując zakręty, jak tak można? :558:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
Opona Parada PA01 przeznaczona jest dla wielbicieli szybkiej jazdy. Zapewnia doskonałą przyczepność i sterowność. Zastosowano tu najnowsze technologie produkcji mieszanki, dzięki czemu otrzymano nieosiągalny dla innych poziom w trwałości bieżnika, przyczepności i przyszpieszeniu na mokrej i suchej nawierzchni oraz efektywności hamowania. Wzmocnione boki pozwalają znosić wysokie przeciązenia. Podłużne ślimakowate nacięcia poprawiają stabilność i sterowność. Poprzeczne, koliste nacięcia doskonale odprowadzają wodę z powierzchni styku z podłożem. Idealna opona dla fanów tuningu.
Taki jest opis tej opony :570:, a oni potrafią napisać ze od szybkiej jazdy i hamowania się popsuła dramat po prostu.
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
powiedz ze dasz na strony internetowe i napiszesz do gazet i do telewizji zadzwonisz, na policje, po karetke... nie daj sie kurwa dżon pierdole
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
hihihihihihehehehehehahahahah dobre jimmi, sczególnie z tą kartekom :DDDD
!markos [Usunięty]
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
nie wiem jakie cisnienie tam miales, ale sadzac po zuzyciu praktycznie tylko boku opony - raczej za niskie jak na takie napadanie zakretow
powinien to obejrzec rzeczoznawca, a nie jakis pajac z yokohamy, uderz do uokik i dowiedz sie gdzie je oddac. ekspertyza niestety nie jest darmowa, ale przynajmniej bedziesz mial pewnosc czy to podpada pod jakas gwarancje, czy nie.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 25 Sie, 2007
z tego co wiem ciśnienie zawsze było oki
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007
Wlasiciwe i w miare najlepsze cisnienie mozna tylko i wylacznie ustalic miezac temp na poszczególnych czesciach opony. wtedy bedzie ok, ale jezdzac na seryjnym cisnieniu nie ma sily zeby cos takiego sie stalo z opona.
!markos [Usunięty]
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007
Loko napisał/a:
jezdzac na seryjnym cisnieniu nie ma sily zeby cos takiego sie stalo z opona
ja bym powiedzial, ze wlasnie jezdzenie na seryjnym cisnieniu moze tak zalatwic opone. opona nadmuchana mocniej na zakrety nie daje sie tak zedrzec z boku.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007
Nigdy nie udało mi sie zedrzeć boku opony, a nigdy nie miałem powyzej seryjnego ciśnienia, tył to nawet lekko ponizej do upalania bo wtedy lepiej klei i nic z bokami nigdy się nie działo.
sekator [Usunięty]
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007
hmm... przy okazji się przywitam :516:
Dżon, z tymi "oponkami" to tak już jest, że ostrą jazdą wszystkie można zajeździć nawet wyczynowe. Przecież w sporcie gumy zminia się co kilka/kilkanaście km.
Ja zrobiłem na swoich r-888 kilka tysięcy km w tym kilka kjs/sprintów i poza sporym zużyciem innych uszkodzeń nie widzę (nie znaczy, że się nie da), opony trzymają z....ście nawet bez rozgrzewania, jeden kjs w padającym deszczu i trzymanie również rewelacyjne tylko przy predkościach powyżej 80-90km/h po wpadnięciu w większą ilość wody kontroli brak! Moim zdaniem do zwykłego upalania/treningu takich opon szkoda, zbyt szybko się kończą.
Jak da się na Twoich "Yoko" jeszcze jeździć to jeździj ewentualnie żeby poprawić trochę bieżnik możesz go minimalnie dociąć, ciśnienie proponuję po ok. 2,5bar w koło.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007
sekator napisał/a:
Jak da się na Twoich "Yoko" jeszcze jeździć to jeździj ewentualnie żeby poprawić trochę bieżnik możesz go minimalnie dociąć, ciśnienie proponuję po ok. 2,5bar w koło.
Pozdrawiam 205-ców.
Chyba nie zwróciłęs uwagi na zdjecia w pierwszym poście.
ps. temat do witania się jest w hydeparku
tommi [Usunięty]
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007
Na kazde opony wystarczy jeden przjechany sprint na torze testowym fiata w tychach. Tamtejsza nawierzchnia zajada kazda opone. im mocniejsze auto tym szybciej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach