auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Śro 12 Gru, 2007
http://sklep.istore.pl/sk...pln,6185,0.html Ja dostałem na urodzinki takie tylko czerwone...:) przyczepność na zwykłej kierze jest bardzo podobna do tej jaką mamy trzymjac kier normalnie bez rękawiczek, ale fakt faktem ze np, jeśli chcemy po naciskać guziki na komórce to już sie to niewygodnie robi, nawet mamy kłopoty z wyczuciem pokrętła w radiu...:) w codziennym użytku przydadzą sie głownie kiedy ktoś rano wsiada do zimnego samochodu, no i na kartach..:) a co do jakości, wykonania to wydaje mi sie średnia, ale ine mam porównania z innymi firmami...:)
A przeciez to sa rekawiczki dla mechanika... ja zainwestuje na wiosne w jakies sparco albo lico... tutaj juz roznicy w wykonaniu akurat nie widac (np biorac do reki kask sparco i lico ktore toeretycznie sa takie same na ten drugi patrzymy jakby mniej chetnie) a spocona reka nieraz lubi sie na kjsie po kierownicy zeslizgnac. Mysle ze do cywilnej jazdy nie ma sensu... ale do upalania to jak najbardziej.
o np -> https://ssl.allegro.pl/item276869781_rekawiczki_rajdowe_lico_nie_sparco_nie_sabelt.html z homologacja, wystarczajace w zupelnosci i cena niezla.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 12 Gru, 2007
Kask bym brał otwarty to nie motor
Nakładki na pedały Sparco Reflex polecam tylko przed zakumem lepiej sprawdzić czy nie będzie problemu z przykręceniem ich do pedałów !! Może się okazać, że otwory są w takiem miejscu, że nie idzie dobrze położyć nakładki na pedale. Do nakładek polecam podstopnicę:
o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm. Oczywiscie zamsze + rekawiczki, efekt jest oszalamiajacy, mozna krecic samym musnieciem wcale nie trzeba chwytac za kiere - kilkakrotnie ocalilo mi to auto. Co do odsadzenia to ja jestem wysoki (196) i mam 95mm i jest to troche za malo, bo przez swoj wzrost mam max cofniety fotel, dlatego kiere tez musze miec troche dalej.
pasy czym szersze tym lepsze - 3'' to standard - ja mam 4 punkty i mi to styka (wlasciwie byly 5punktowe, ale z wiadomych wzgledow zalozylem tylko 4
plyta pod silnik - dlugo szukalem cos i bardzo ciezko cos znalezc gotowego. sa nawet gotowe, fabryczne wynalazki, ale one okazaly sie za krotkie (nie kryly chlodnicy) i za slabe (stalowa cienka blacha). Dorobienie takiej plyty bylo ciezko znalezc kogos kto to chcial zrobic, kwestia tez tego ze np. jak kupujesz duraluminium to mozesz kupic min 2m2 a az tyle nie potrzebujesz, wiec w koncu udalo mi sie kupic juz cos gotowego dorabianego (duraluminium m) i to jest chyba optimum, wychodzi tanio i jest solidnie.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)
pytanie czy taki wydech cos daje??
dodatkowo to jest bardzo ciekawe (dla RENAULT CLIO II ' 00 2.0I RS (169 HP) Ř 63,5 - RACING SYSTEM ):
OEM
Actual data:
Horsepower 166 Hp at 6290 rev/min
Torque 200.5 Nm at 4530 rev/min
i po
Supersprint
- Front pipe 872912
- Centre pipe 872913
- Rear exhaust 872904
Actual data
Horsepower 179.5 Hp at 6290 rev/min
Torque 216 Nm at 5330 rev/min
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
Front pipe 872912
to jest inaczej de-cat pipe.. czyli układ bez katalizatora moim zdaniem
ogólnie przyrosty supersprinta są troche optymistyczne jak dla mnie.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Bad-i ja bym nie zwracal uwagi na to co pisze Supersprint.. wedlug nich 206 S16 po ich wydechu powinno miec 150 koni.. tylko nie biora pod uwage tego ze te samochody w serii maja na hamownii ok 130.. samym wydechem 20 kucy?? niemozliwe..
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
Bad-i napisał/a:
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)
No jak tak mam u mnie, tylko ze rura nie jest z nierdzewki a tlumik to zwykle buczydlo remus'a.
Czy cos daje? Ja nie czuje najmniejszej roznicy do serii, ale dzwieki bardzo mily.
P.S. Wydechy w clio I radze robic wlasnego pomyslu (czytaj na zamowienie) ze wzgeldu na beznadziejne laczenia na klamry, ten system jest z dupy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach