Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Rajdowe gadżety
Autor Wiadomość

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 12 Gru, 2007   

http://sklep.istore.pl/sk...pln,6185,0.html Ja dostałem na urodzinki takie tylko czerwone...:) przyczepność na zwykłej kierze jest bardzo podobna do tej jaką mamy trzymjac kier normalnie bez rękawiczek, ale fakt faktem ze np, jeśli chcemy po naciskać guziki na komórce to już sie to niewygodnie robi, nawet mamy kłopoty z wyczuciem pokrętła w radiu...:) w codziennym użytku przydadzą sie głownie kiedy ktoś rano wsiada do zimnego samochodu, no i na kartach..:) a co do jakości, wykonania to wydaje mi sie średnia, ale ine mam porównania z innymi firmami...:)
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 12 Gru, 2007   

A przeciez to sa rekawiczki dla mechanika... ja zainwestuje na wiosne w jakies sparco albo lico... tutaj juz roznicy w wykonaniu akurat nie widac (np biorac do reki kask sparco i lico ktore toeretycznie sa takie same na ten drugi patrzymy jakby mniej chetnie) a spocona reka nieraz lubi sie na kjsie po kierownicy zeslizgnac. Mysle ze do cywilnej jazdy nie ma sensu... ale do upalania to jak najbardziej.
o np -> https://ssl.allegro.pl/item276869781_rekawiczki_rajdowe_lico_nie_sparco_nie_sabelt.html z homologacja, wystarczajace w zupelnosci i cena niezla.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 12 Gru, 2007   

wlasnie sie natknalem na ta stronke, fajne graty maja:
http://sandtler.de/inhalt_index.htm
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 12 Gru, 2007   

Kask bym brał otwarty to nie motor ;)
Nakładki na pedały Sparco Reflex polecam tylko przed zakumem lepiej sprawdzić czy nie będzie problemu z przykręceniem ich do pedałów !! Może się okazać, że otwory są w takiem miejscu, że nie idzie dobrze położyć nakładki na pedale. Do nakładek polecam podstopnicę:

_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 12 Gru, 2007   

o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm. Oczywiscie zamsze + rekawiczki, efekt jest oszalamiajacy, mozna krecic samym musnieciem wcale nie trzeba chwytac za kiere - kilkakrotnie ocalilo mi to auto. Co do odsadzenia to ja jestem wysoki (196) i mam 95mm i jest to troche za malo, bo przez swoj wzrost mam max cofniety fotel, dlatego kiere tez musze miec troche dalej.

pasy czym szersze tym lepsze - 3'' to standard - ja mam 4 punkty i mi to styka (wlasciwie byly 5punktowe, ale z wiadomych wzgledow zalozylem tylko 4 :)

plyta pod silnik - dlugo szukalem cos i bardzo ciezko cos znalezc gotowego. sa nawet gotowe, fabryczne wynalazki, ale one okazaly sie za krotkie (nie kryly chlodnicy) i za slabe (stalowa cienka blacha). Dorobienie takiej plyty bylo ciezko znalezc kogos kto to chcial zrobic, kwestia tez tego ze np. jak kupujesz duraluminium to mozesz kupic min 2m2 a az tyle nie potrzebujesz, wiec w koncu udalo mi sie kupic juz cos gotowego dorabianego (duraluminium 8m m) i to jest chyba optimum, wychodzi tanio i jest solidnie.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)


pytanie czy taki wydech cos daje??

dodatkowo to jest bardzo ciekawe (dla RENAULT CLIO II ' 00 2.0I RS (169 HP) Ř 63,5 - RACING SYSTEM ):

OEM
Actual data:
Horsepower 166 Hp at 6290 rev/min
Torque 200.5 Nm at 4530 rev/min

i po

Supersprint
- Front pipe 872912
- Centre pipe 872913
- Rear exhaust 872904
Actual data
Horsepower 179.5 Hp at 6290 rev/min
Torque 216 Nm at 5330 rev/min

przyrost niczego sobie
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

wuglada dokladnie jak moj :) serio.. nawet puszka jestidentyczna.

N-kowe wydechy maja za zadanie poprawic srodek wykresu i nie max moc. - tak mi powiedzial P. Omlet


ps. ja tylko jeszcze wywale kata :)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

kurcze ale sam wydech 13 KM i 16 NM - to co by bylo w przypadku A grupowego??

jakos nie wierze w takie przyrosty - to samo jest w clio I a kolega na tym supersprincie nie dostal wiecej niz 6 KM
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

Front pipe 872912
to jest inaczej de-cat pipe.. czyli układ bez katalizatora moim zdaniem
ogólnie przyrosty supersprinta są troche optymistyczne jak dla mnie.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

ty lepiej idz optymistycznym krokiem wykonaj pare zdjec :>
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

grzech napisał/a:
o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm
.
Spokojnie ;) Nie ma tego ani w homologacji ani w zalączniku J.

Kolo kierownicy jest dowolne.
Oczywiście kierownica musi byc dopuszczonaa do ruchu (czyli większość "samodiejek" oferowanych w allegro odpada).
Bad-i napisał/a:
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)

Ładny wydeszek ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Maciek 
XII wydział ksiąg wieczystych
....


auto: narazie Ikarus
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Skąd: Gocław City

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

panowie jak ktoś chce sabelta na gwiazdkę to w hydrotexie mają :D

www.hydrotex.com.pl
_________________
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

Bad-i ja bym nie zwracal uwagi na to co pisze Supersprint.. wedlug nich 206 S16 po ich wydechu powinno miec 150 koni.. tylko nie biora pod uwage tego ze te samochody w serii maja na hamownii ok 130.. samym wydechem 20 kucy?? niemozliwe..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
grzech napisał/a:
o ile sie orientuje to min srednica kiery wedlug homo to 350mm
.
Spokojnie ;) Nie ma tego ani w homologacji ani w zalączniku J.

Kolo kierownicy jest dowolne.
Oczywiście kierownica musi byc dopuszczonaa do ruchu (czyli większość "samodiejek" oferowanych w allegro odpada).


A żeby była dopuszczona do ruchu w pl to musi mieć co najmniej 350 mm :D
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 13 Gru, 2007   

Bad-i napisał/a:
K-Mart to jest fajne (szkoda ze N grupa)

No jak tak mam u mnie, tylko ze rura nie jest z nierdzewki a tlumik to zwykle buczydlo remus'a.
Czy cos daje? Ja nie czuje najmniejszej roznicy do serii, ale dzwieki bardzo mily. :D

P.S. Wydechy w clio I radze robic wlasnego pomyslu (czytaj na zamowienie) ze wzgeldu na beznadziejne laczenia na klamry, ten system jest z dupy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8