Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio 172 vs. Clio 182
Autor Wiadomość

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

elo, właśnie sie dowiedzialem ze koles ode mnie z biura smiga clio sportem 182KM... niebieski... podobno pieknie utrzymany... zna ktoś??
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

Greg napisał/a:
Marek23 napisał/a:
182 jest trochę cięższe

Naprawdę? Myslałem, że jest lżejsze bo np. nie ma całej wnęki na koło zapasowe i tegoz koła również nie posiada. Skąd więc ta masa?

Sprawdziłem - wg. danych na róznych stronkach (czemu nie zawsze mozna ufać) 172 waży 1035kg a 182 1100kg... ?!?!?! o_O


1035kg to wazy ph1, z tego co ja sprawdzalem to miedzy ph1 i ph2 jest wieksza roznica niz ph2 i ph3. W ph1 tez czesto podawana jest moc 169 a nie 172.

No i pamieajcie ze jest troche wersjii odelzonych w roznych fazach, cup, trophy, ragnotti.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

zasadnicza roznica to kolektor wydechowy czyli 4-2-1 ktory w 172 potrafi dac 4-10KM. to jest jedyny element ktory warto brac z 182 z tego co pamietam
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

ECU jest to samo czy inna mapa siedzi?

Bo wałki są na bank te same - hociaż Gr N w homologacjahc troche sie od siebei róznią dla Fazy I, II i III
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

Trudno powiedziec, nikt sie nie bawi i wrzuca sie n-grupe ECU.
_________________
 
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

A jak bardzo rozni sie jazda jednym a drugim ?
Jaka jest realna roznica miedzy bezwladami ? przyspieszeniami ? elastyka ?
ktos mial okazje obiema wersjami polansowac sie po stricie ?
czy gadamy teoretycznie calkiem ? :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

bez jaj, kto to potrafi wyczuc?
to sa kosmetyczne zmiany pomiedzy phII a phIII
_________________
 
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

e no bez jaj to ci od daewo lanos ;)
ci co wymyslili nie ci co jezdza ;> zeby przypadkiem nikogo nie urazic.
a ogolnie to pytalem o to czy ktos ma odczucia z jazdy i jednym i drugim swoje wlasne.
nie to zebym sie czepial szczegolow ale 10 w gore wyglada lepiej na papierze niz w jezdzie wg mnie .
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

no najwieksza roznica jest miedzy ph1 i ph2, inaczej chodzi gaz bo ph1 na lince oraz w ph1 jest hujowy kierownik a fajny drazek do biegow a w ph2 i ph3 na odwrot :)
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

Zastanawia mnie jak większa masa + 10KM więcej przekłada się na osiągi względem 172. Miałem okazje byc przewieziony 182 i było baaardzo fajnie. :faja:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

lewap
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lut, 2008   

Greg napisał/a:
To jest juz auto niejakiego Lewap'a :) Udziala się m.in. na forum.subaru.pl - kupił tego cliacza w walentynki, faktycznie ponoc ideał. :) Ale cena 48k zabija, nie dla mnie.




Nie porównywałem go do wersji 172, ale może w najbliższym czasie uda sie dogadać z Markiem
Ostatnio zmieniony przez lewap Pon 23 Cze, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sob 23 Lut, 2008   

lewap napisał/a:
Nie porównywałem go do wersji 172, ale może w najbliższym czasie uda sie dogadać z Markiem


tyle, ze Marek nie ma serii, takze chyba bedzie ciezko porownywac
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 23 Lut, 2008   

To się wydało... Jak tak chciałem z zaskoczenia się pojawić, r26 killer.
Niemy, w drodze powrotnej może bym do Gliwitz zawitał...
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 23 Lut, 2008   

Marek23 napisał/a:
może


Ale tylko moze :P
_________________
...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sob 23 Lut, 2008   

Marek23 napisał/a:
To się wydało...


tego nie da sie ukryc :)
Marek23 napisał/a:
w drodze powrotnej może bym do Gliwitz zawitał...


jasne, wpadaj i tak masz w miare po drodze
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8