auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 26 Lis, 2008
żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)
Mi się wydaje, że jeśli tłoki podnoszą pojemność powyżej 1.6, to auto powinno być homologowane w A7, a jak wiemy 106'tka nie jest. Na BK2 sprawdzą pojemność i odpadasz.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 26 Lis, 2008
Bad-i napisał/a:
żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)
z upowaznienia odp za profesora... w homo podana jest max nieprzekraczalna
pojemnosc silnika. np. dla 106 8v to 1599.6 ccm (seria to 1587.2ccm)
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 26 Lis, 2008
dzik,
dziku ale dwa strokery które widziałem - TU5J4 i C20XE miały dłuższe korby..
Leo why?
Myślisz że ktoś robił by kit który włazi 5 mm w glowice, zakładajac że do tego pakujemy wałki w wzniosem w GMP 4mm co daje nam +9 mm dzirę na zawór (a nawet 10,5 żeby bezpiecznie było)
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Napisales ze tloki sa takie same, jesli korby sa dluzsze to tloki chyba powinny byc nizsze.
Jak policzylem ile?
Seria saxo:
7.850x7.850×8.200xPI = 1586ccm
Stroker ma 1789 wiec
7.850 x 7.850 x Y x PI = 1789
Y = 1789/(7.85x7.85xPI)
Y = 9.24
Wiec jesli srednica cylindra sie nie zmienia to skok zamiast 82 jest 92.4mm co daje 5mm wykorbienia na wale. Bez dluzszych korb masz juz tlok 5mm blizej glowicy.
ziom, ja nic nie twierdze, uwazam tylko ze jesli nie chcemy klepac glowicy to zestaw korba/tlok musi byc nizszy by zniwelowac wieksze wykorbienie, moze sie myle, nie wiem
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 26 Lis, 2008
dzik,
nikt nie chce klepać glowicy bo jaki to ma sens
tłoki sa zwykłe woessnerowe i nie sa niższe ani wyższe w żaden sposób.
nie wiem czy się mylisz poprostu konfrontuję to co mowisz z tym co ktoś sprzedaje w UK i Grecji no i jestem confused
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 26 Lis, 2008
Na logike - wieksze wykorbienie + dluzszy korbowod - wszystko jest duzo dalej od osi wału.
Gdzies tu Łukasz musi być sens, skoro to sie sprzedaje i daje rade .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach