Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Michał
Wto 30 Gru, 2008
Stopień sprężania a liczba oktanowa paliwa
Autor Wiadomość

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde :)

Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

dzik napisał/a:
Poprawki wniesie lambda.


czy mi się wydaje czy lambda nie działa powyżej 75% otwarcia przepustnicy ? tak zwana mała pętla ?

dzik napisał/a:
Oktany mocy nie daja, jak wlejemy do poldka vp99 to nic z tego nie wyniknie.


nie napisałem, że jest inaczej choć wg tego co jest w linku poniżej wyniknie nieznaczny wzrost mocy...

dzik napisał/a:
Za to brak odpowiedniej ich ilosci moc zabiera, jesli to silnika z duzym stopniem sprezania wlejemy 95 to w dobrym przypadku ecu skoryguje zaplon by wyeliminowac stuki i moc spadnie.


badanie jakie przeprowadzono (to które gdzieś czytałem) było na seicento albo cc sporting

dzik napisał/a:
Gdzies, cos, jakos. Twoja wiedza.


Wybacz nie mam pamięci absolutnej...

dzik napisał/a:
Wez sie uspokuj bo przeginasz ostro.


Stary zwyczajnie mam Cię dość bo jak zwykle twoja zasada to najpierw zgnoić i się cieszyć z tego, że komuś dosrałeś.

Komentaż do ostrzeżenia jakie mi dałeś
Cytat:
pyskowki to mozesz sobie z kolagami na ulicy uprawiac


powiedz jeszcze "jesteś u pani"

Dno...

Cytat:
i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde


obraża MNIE formą swojej reakcji na nieprawdę, a czy nieprawdę to chyba wyjaśniamy w tym temacie...


Ponieważ z pamięcią u mnie słabo znalazłem ten artykuł...
użyłem stwierdzenia kaloryczność - miałem na myśli wartość opałową (energetyczną)

Czy może się ktoś do tego odnieść ?

Dziku jak już masz odpisywać to bez emocji... poprostu co o tym myślisz.
http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf

Myślę, że to już wszystko wyjaśnia ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

Panowie spokojnie, bo widzę że wywołałem konflikt na miarę 4 Intifady ;) tym tematem

Cenię was obu za to że jak mam jakieś pytania to pomagacie mi, innym pewnie również, ale Vlodarsky ma trochę racji. Dziku nie po raz pierwszy krótko ucinasz że coś jest Beee, bez wyjaśnień. Natomiast forma w jakiej wyraził się Vlodarsky była za gruba.

Jesteśmy tu po to żeby sobie pomagać, uczyć się od siebie. Prawda....? Więc szanujmy się nawzajem.

Do siego roku :)
_________________
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.


dokładnie o tym jest mowa w artykule co Marek podał... :]
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

no nie, tam jest mowa o dość abstrakcyjnych 8% :>
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

a jak ktoś ma 6 000 000 KM to 8% to duża różnica
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

a ile daje najłagodniejszy wałek Łukasz średnio ? dużo więcej niż takie 8% ? :)

ale artykuł chyba ciekawy biorąc pod uwagę, że nie wyklucza tu tego co powiedział stux i w dużej mierze zgadza się z dzikiem

Nasuwa mi się pyanie - skoro ecu przy maks wciśniętym pedale korzysta z bodajże trzech czujników +- to czy w jakikolwiek sposób koryguje skład mieszanki ? czy tak jak na spotkaniu hh.org się dowiedziałem jedzie czystko z mapy paliwa/zapłonu ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
a ile daje najłagodniejszy wałek Łukasz średnio ? dużo więcej niż takie 8%


najłagodniejszy wałek taki bez przeprogramowania ECU daje wedle producenta (ja jeszcze takich nei sprzedałem więc nie wiem) 5%
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

No wiem wiem, że to skrajne przypadki :) ale ile można zdziałać paliwem - szok
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

saxorulez napisał/a:
6 000 000 KM


a ile to jest tyle koni?? o_O
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

rasta chyba do tego się zbliża ;D
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

i podobno nie ma już trakcji na wstecznym ;)
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

Misiek_lbn napisał/a:
i podobno nie ma już trakcji na wstecznym

przy jeździe do przodu :D
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

:wall: Wiecie co by w takiej sytuacji powiedział Kapitan Bomba :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 29 Gru, 2008   

rasta napisał/a:
Wiecie co by w takiej sytuacji powiedział Kapitan Bomba :lol2:


Powiedział by Kapitan Bomba tak :

Tępe chuje , napierdalać komu życie miłe !
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9