i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde
Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.
czy mi się wydaje czy lambda nie działa powyżej 75% otwarcia przepustnicy ? tak zwana mała pętla ?
dzik napisał/a:
Oktany mocy nie daja, jak wlejemy do poldka vp99 to nic z tego nie wyniknie.
nie napisałem, że jest inaczej choć wg tego co jest w linku poniżej wyniknie nieznaczny wzrost mocy...
dzik napisał/a:
Za to brak odpowiedniej ich ilosci moc zabiera, jesli to silnika z duzym stopniem sprezania wlejemy 95 to w dobrym przypadku ecu skoryguje zaplon by wyeliminowac stuki i moc spadnie.
badanie jakie przeprowadzono (to które gdzieś czytałem) było na seicento albo cc sporting
dzik napisał/a:
Gdzies, cos, jakos. Twoja wiedza.
Wybacz nie mam pamięci absolutnej...
dzik napisał/a:
Wez sie uspokuj bo przeginasz ostro.
Stary zwyczajnie mam Cię dość bo jak zwykle twoja zasada to najpierw zgnoić i się cieszyć z tego, że komuś dosrałeś.
Komentaż do ostrzeżenia jakie mi dałeś
Cytat:
pyskowki to mozesz sobie z kolagami na ulicy uprawiac
powiedz jeszcze "jesteś u pani"
Dno...
Cytat:
i co w tym zlego ze dzik napisal "g** prawda" skoro ma racje w dodatku nie obraza tym nikogo tylko reaguje na jawna nieprawde
obraża MNIE formą swojej reakcji na nieprawdę, a czy nieprawdę to chyba wyjaśniamy w tym temacie...
Ponieważ z pamięcią u mnie słabo znalazłem ten artykuł...
użyłem stwierdzenia kaloryczność - miałem na myśli wartość opałową (energetyczną)
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 29 Gru, 2008
Panowie spokojnie, bo widzę że wywołałem konflikt na miarę 4 Intifady tym tematem
Cenię was obu za to że jak mam jakieś pytania to pomagacie mi, innym pewnie również, ale Vlodarsky ma trochę racji. Dziku nie po raz pierwszy krótko ucinasz że coś jest Beee, bez wyjaśnień. Natomiast forma w jakiej wyraził się Vlodarsky była za gruba.
Jesteśmy tu po to żeby sobie pomagać, uczyć się od siebie. Prawda....? Więc szanujmy się nawzajem.
Mozna jeszcze dodac ze w samochodzie przystosowanym do jazdy na paliwie 95 moc zapewne minimalnie spadnie po zalaniu 98 bo taka mieszanka bedzie spalala sie wolniej.
dokładnie o tym jest mowa w artykule co Marek podał...
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 29 Gru, 2008
no nie, tam jest mowa o dość abstrakcyjnych 8%
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
a ile daje najłagodniejszy wałek Łukasz średnio ? dużo więcej niż takie 8% ?
ale artykuł chyba ciekawy biorąc pod uwagę, że nie wyklucza tu tego co powiedział stux i w dużej mierze zgadza się z dzikiem
Nasuwa mi się pyanie - skoro ecu przy maks wciśniętym pedale korzysta z bodajże trzech czujników +- to czy w jakikolwiek sposób koryguje skład mieszanki ? czy tak jak na spotkaniu hh.org się dowiedziałem jedzie czystko z mapy paliwa/zapłonu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach