Moc po modyfikacji na seryjnym wydechu 248 KM (jest to
bezpieczna modyfikacja z gwarancja). Z wydechem 2,5 cala osiaga się do 265
KM. Kolejnym etapem jest wymiana turbosprężarki oraz wtryskiwaczy Moc 310
KM.
Koszt wykonania indywidualnego programu wraz z pomiarami na hamowni
podwoziowej z użyciem szerokopasmowej sondy AFR to 1490 PLN brutto (czyli najtaniej bo Comp 2k / Master 1.75)
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pon 09 Mar, 2009
rafal osatnio robil biala nowa oktawie z twoim tfsi. trzeba na nia uwazac bo ma +300
postawic clio 1.2 16v i sporta, 1.2 16v jedzie opor a sport obok na cwierc gwizdka i moim zdaniem sport mniej spali.
mówimy o tym samym silniku przed i po chipie a nie o dwój totalnie innych jednostkach stworzonych na totalnie innych założeniach. poza tym wystarczy już ot.
PiTT na początku odpowiedz sobie na pytanie czy będziesz mocniej rezał. Bo jeśli tak to od razu rób wsio pod big turbo. jeśli auto ma służyć do jazdy po bułki to lepiej dobry cichy wydech + cooler + program i powinny pokazać się okolice 250km. 265km o których mówi kreator to tak z przymrużeniem oka raczej...
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 09 Mar, 2009
A w przypadku skrzyni dsg nie trzeba pomyślec o tym ile ona wytrzymuje? Coś mi się obiło o uszy, ze to właśnie skrzynia jest ograniczeniem w podnoszeniu mocy w tym aucie.
A w przypadku skrzyni dsg nie trzeba pomyślec o tym ile ona wytrzymuje? Coś mi się obiło o uszy, ze to właśnie skrzynia jest ograniczeniem w podnoszeniu mocy w tym aucie.
ja słyszałem właśnie że to jest prawda
max. do 350nm, więc trzeba uważać
ja myślę tak, program i może cat back
nie potrzebuję 260KM, 230-240 w zupełności mi wystarczy
autem jeżdzę na codzień, więc cudowanie odpada
naprawdę zajebiście się jeździ, ale coś się chyba za szybko przyzwyczajam bo już mi brakuje mocy
jutro wchodzi wkładka ITG od Łukasza - dzięki, leci pomuk
dlaczego ? mocniejsze i mniej pali ? ej no kurde skąd się bierze moc ?
Wariant 1:
Modyfikacja programu nie dotyka czesci programu ktore odpowiadaja za normalna jazdem, czyli nie WOT. Spalanie bez zmian.
Nastepne pytanie co tak naprawde obejmuje program?
Czy zmieniaja jedynie doladowanie a komp ma mapy na wyzsza wartosc, czy zmieniaja mapy paliwa po calym zakresie, czy zmieniaja zaplon?
W seryjnym samochodzie idzie sie ostatnio w ekonomie, coraz to nowe normy EURO. A niestety ekonomia!=ekologia.
Nie wiem dokladnie w co celuja podczas robienia ekologii ale jest tutaj pewien idiotyzm.
Mozemy zmniejszyc dawke paliwa, bedzie palil mniej. Spadnie drastycznie zawartosc CO gdyz paliwo bedzie lepiej spalane, ale wzrosnie CO2(!). Rosnie tez NOx.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach