Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Szpilki??
Autor Wiadomość

RSSSS
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

AndreXSi napisał/a:
widać że kolega z francuzami niewiele ma wspólnego ;)


Nie zaprzeczam :)
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

pogadamy o szpilkach?
historyjki z failami poproszę, zalety raczej znam ;)
plusy/minusy/opinie

na co zwrócić uwagę, przy doborze ło mój Boże?

ktoś zna ? :>
http://allegro.pl/szpilki...1959870757.html
http://www.gitcar.pl/
_________________
czas nie stoi w miejscu
Ostatnio zmieniony przez EmerytRs2 Wto 13 Gru, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Same plusy, nie pieprzysz się z trafieniem otworem felgi przy jej przykęcani, szczegulnie jak się upala i non-stop się ściąga i zakłada koła jest to uciążliwe, w dodatku nie nadwyrężasz kręgosłupa. Dwa nie ma ryzyka, że upieprzysz gwint w piaści krzywo wkręcając śrubę, a łatwo o to - wiem co mówię. Minus tylko jeden i nie w każdym aucie, jak się gdzieś na upalaniu daleko od domu urwie taką szpileczkę to może się okazać, że nie ma jak jej wymienić. Szczególnie jak się ma szpilki niestandardowej długości, dla tego ja teraz wożę ze sobą zapas.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

minus to ze zostaja slady na panelach z sosny
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 14 Gru, 2011   

M napisał/a:
minus to ze zostaja slady na panelach z sosny

o_O
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 14 Gru, 2011   

M napisał/a:
minus to ze zostaja slady na panelach z sosny


i ogólnie strasznie wkurwiają stukaniem. :rotfl:
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

rasta napisał/a:
Szczególnie jak się ma szpilki niestandardowej długości, dla tego ja teraz wożę ze sobą zapas.


jeżeli kupować to z zapasem ;)

a długość? lepiej kupić troszkę dłuższe i dać nakrętki przelotowe? minusem jest pewnie to, że trzeba uważać jak i gdzie się parkuje, jakieś inne minusy?
ale nie zakładam żeby felgę kiedykolwiek szerszą niż 7.5 cala wrzucał.
jaka jest waga takich szpilek z nakrętkami?

swoją drogą, mam jeden komplet śrub, imo w nie najlepszym stanie ;)
jedną piastę z przodu nową, tył nowy.

ps. komplet śrub ile wyjdzie?
szpilki kupiłbym sobie pod choinkę :)
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

EmerytRs2, co ty z tą wagą? kurde odlej się przed startem :rotfl: to zejdziesz z masą.
_________________
 
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

masa nieresorowana.
Jak widać, temat masy, modny ostatnio :jupi:
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

A nie jest tak ze przy nasuwaniu felgi na szpilki zdziera się powoli na nich gwint, zawsze mnie to zastanawiało.
No i czy jak się ma długie szpilki nagwintowane całe to w miejscach gdzie jest gwint można nasuwać dystanse ?
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Kamill napisał/a:
A nie jest tak ze przy nasuwaniu felgi na szpilki zdziera się powoli na nich gwint, zawsze mnie to zastanawiało.
No i czy jak się ma długie szpilki nagwintowane całe to w miejscach gdzie jest gwint można nasuwać dystanse ?


1. nie wiem, ale pewnie nic się złego nie dzieje.
2. tak, można
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Kamill napisał/a:
to w miejscach gdzie jest gwint można nasuwać dystanse ?

Ja mam tak nasunięte więc odpowiem za jakiś czas ;D
Szpilki faktycznie są wygodne przy wymianie kół
ale nie polecam zbyt długich, ja swoje będę zmieniał na krótsze.
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Kamill napisał/a:
A nie jest tak ze przy nasuwaniu felgi na szpilki zdziera się powoli na nich gwint, zawsze mnie to zastanawiało.
No i czy jak się ma długie szpilki nagwintowane całe to w miejscach gdzie jest gwint można nasuwać dystanse ?
Dystanse podobnie jak i felgi w wiekszosci przypadkow są wykonane z materałow duzo bardziej miękkich niz stalowe szpilki,wiec to prędzej one sie zetrą. Oprocz tego dystans jak i felga opierają sie na kołnierzu piasty,a nie na sruach. Minusem szpilek jest waga oraz bardzo często jakosc nakrętek,ktore lubią się zapiekac i tracic gwint. W przypadku aut PSA trzeba miec 2 komplety nakretek. Z płaską podkładką do alufelg i stozkowe do stalowek. Kolejny minus szpilek,to utrzymywanie wystających gwintow w czystosci zeby nie zniszczyc gwintu w nakrętkach przy odkręcaniu.Do minusow zaliczyłbym rowniez dlugi czas odkręcania/dokręcania,koniecznosc posiadania klucza z głęboką nasadką przy długich szpilkach, a to koniecznosc gdy chcemy uzywac dystansow oraz duze koszty zakupu szpilek i nakrętek markowych producentow. Dla mnie optymalnym rozwiązaniem jest uzywanie felg o odpowiednim ET przykrecanych na sruby, nawet w rajdach!
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

nie chce dystansów.
nie chcę długich szpilek.
nie mam auta PSA- może w Bytomiu takie jeżdżom ;D



jak długa to musi być nasadka, jeżeli nie chcę długich szpilek.
jaka jest ich waga?? wychodzi na to, że tu nikt szpilek nie posiada o_O
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Ja posiadam :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.69 sekund. Zapytań do SQL: 12