przyjrzalem sie temu wykresowi i mam pytanie co oznacza predkosc maksymalna, to taka jakas osiagnal dany pojazd na rolkach? Bo tu mnie zastanawia jesli to ma seryna skrzynie od xsi 1.4 to skrzynia na piatce konczy sie przy 210 jakim cudem jest ponad 231, raczej wkradl sie blad pomiaru
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 06 Paź, 2009
A skąd pewność, że hamownia dobrze skalibrowana, na hamowni mażna bardzooo mcno manipulować wynikiem, wystarczy, ze inaczej się ustawi odcinke, przełożenie i koniki rosą Brak wykresu z tej samej hamwni przed modyfikacjami, dyskwalifikuje niesterty ten wynik.
auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 20 Paź, 2009
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
nigdy nie słyszałem o polerowaniu kanałów plastikowych..
Można wziąźć i zebrać trochę plastiku z kanałów powiększając je, co niektórzy robią. Niestety nie ma tutaj takiego pola manewru jak w kolektorze metalowym.
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
ja przy robieniu swojej głowicy wygładziłem tylko te nierówności i niedoróbki generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 21 Paź, 2009
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach