Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
kosmita napisał/a:
Cytat:
Niewiele w nim jest informacji. Jesli chodzi o koszty, to wymieniają koszty utrzymania Evo, a nie Ralliarta.
Raczej będą podobne/niższe, jeżeli dużo nie upalasz, to tragedii raczej nie ma.
Na duży minus jest skrzynia SST w RA, w evo potrafi się przegrzać, a w RA jest dodatkowo wykastrowana z trybu super sport.
RA jest tylko ta skrzynia ? Nie ma manuala ?
Chyba kiedyś widziałem filmik z tym gościem z Fifth Gear jak robił prosty slalom między pachołkami z zawrotką.
Na tej zawrotce ta skrzynia zgłupiała i zamiast zawinięcia się wokół końcowego słupka był sekundowy postój. To chyba było Evo, a nie RA lecz głowy nie dam.
Nie to żeby mi to strasznie przeszkadzało, ale w tym przypadku chyba wolałbym manual.
Kiedyś też byłem zafascynowany Foresterem, dopóki nie pojeździłem takim. Mocny silnik, słabe hamulce, słaby zawias, jeśli ma zamiar poszaleć to nie Foresterem.
Jeśli chcesz mieć szybkie 4x4 do poszalenia to wziąłbym Ralliarta. U nas na serwisie na razie mieliśmy tylko jednego, ale auto jest też dosyć świeże więc na razie ciężko powiedzieć coś o awaryjności. Na pewno napęd jest mniej awaryjny (czyt. skomplikowany) od Evo bo mamy pasywne dyfry. Silnik to ta sama jednostka, ale turbina jest chyba (?) inna.
Golf ma za dużo elektroniki i Haldexa, a WRX nie trzymają mocy
Drone Memory 5... Siara i wszystko jasne agresywność 0%
auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
martin.h napisał/a:
Jeśli chcesz mieć szybkie 4x4 do poszalenia to wziąłbym Ralliarta.
Z tego testu wynika że Lancer to jakaś popierdółka
Porównuję tutaj WRX to Ralliarta. Wiadomo że u Niemców tylko niemieckie auto może wygrać
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
Drone napisał/a:
Czesio napisał/a:
było trzeba bracGti od PiTTa
Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.
Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.
hehehe,
nie porownuj swapa do programu i gwintu.. nie ma co gadac - sprzedane.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
to może audi a3 sportback z quattro?
ja też początkowo najarałem się na 4x4, więc głównie kierunek subaru, ale jak poczytałem sobie trochę jakie ludzie mają problemy to stwierdziłem że nie mam zamiaru ryzykować i liczyć na szczęście
impreza nawet zaczęła mi się podobać, ale pali to straszliwie a wcale nie jedzie tak rewelacyjnie
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010
Drone napisał/a:
Po pierwsze to tylko FWD
Po drugie auto było tuningowane. Mam taki uraz do tuningu, że choćby był wsadzony tylko stożek to będę miał sraczkę że mi coś padnie w trasie.
Kiedyś miałem Lanosa, wpadłem na pomysł (idiotyczny jak się później okazało) wsadzić tam C20XE z Opla Astry GSI. Z samochodu którym jechaliśmy na Gibraltar bez obaw, w jednej chwili stał się samochodem srającym olejem, który sprawiał miła niespodziankę kiedy w ogóle odpalił.
Lanosem na Gibraltar, masz moje uznanie.
A co do swpowania. Ja zrobiłem w swojej hondzie swapa i byłem nią nad morzem czarnym - zero problemów.
W ogole po co ja to pisze.
ale ustawienie rozrządu (luzów) zrujnuje każdego właściciela
cały czas trzeba ustawiać?
martin.h napisał/a:
nie mówiąc o podstawowej obsłudze, która jest dużo wyższa.
nie rozumiem... można prosić o więcej info
Przeglądam trochę forum subaru i nie czytałem o jakichś specjalnych problemach właścicieli H6, ale chętnie sie dowiem, bo chodził mi po głowie ten silnik...
A czy H6 nie jest czasem paliwozerne do potegi? Ja bym wziął A4 2.0 t quattro w takim razie. Ewentulanie WRXa.. Ralli art jakos nie,a golf ma haldex i jedzie srednio.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach