Bo to bardzo dobry kierowca. Jeden z niewielu obecnych, ktory jezdzi umiejętnosciami a nie sprzętem. Nie raz ci juz mowiłem, ze mam do niego wielki szacun.
Ale jesli chodzi o wyniki, to dopiero w tym sezonie wbijał się w TOP 10 mając za sobą cały bagaz doswiadczen z sezonu 2009.
Porownując jego wyniki z 2009 do moich w 2010 gdzie oboje jezdzilismy debitanckie sezony w N, to poza rajdem Karkonoskim wyniki są bardzo podobnie
Najwazniejsze w jego przypadku co sam nie raz powtarzal jest rozjezdzenie i znajomosc samochodu. Doszedl do momentu w ktorym dokladnie wiedzial i przewidywal jak samochod sie bedzie zachowywal i potrafil to doskonale wykorzystac. Niemniej jednak udowodnil ze 130 KM ulepem na Billsteinie mozna smialo mieszac w czolowce rpp. Takze Przemku masz droge przetarta, teraz moze byc juz tylko lepiej. Hawk.
Dokładnie o tym wiem i dlatego uwazam, ze wrzucanie 20.000 dla 30KM w 106 nie ma sensu. Ze zdobytego doswiadczenia wiem ze mozna wiechac 106 grN w 10-tkę, ale nie na kazdym rajdzie. Pozdro i juz nie of -topikujmy w tym temacie.
Jesli sprzedam 106, to moim obiektem zainteresowan będzie 206 xs 1.6 16v tzw szutrowoz.
A Majek ile ma obecnie 206-tek? A ta 200km to co ma za silnik? s1600?
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 11 Lis, 2010
Przem_106 napisał/a:
Jesli sprzedam 106, to moim obiektem zainteresowan będzie 206 xs 1.6 16v tzw szutrowoz.
A Majek ile ma obecnie 206-tek? A ta 200km to co ma za silnik? s1600?
podobno VK - ja tego nie widzialem ale kilka osob mowilo ze widzialo wykres na 205 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach