Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
upgrade tarczowy w saxo
Autor Wiadomość

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

A ja czuję coś innego - Yarko założył do siebie kierę, kubeł, gwint i opony - fajnie mi też się podoba, ale nie wiem czy chociaż parę osób od franc wie, że Hond tak zrobionych jest masa :)
A dodatki typu kij od szczotki czy skarpetki od babci Zosi to tylko coś co daje frajde - bo niektórzy traktują auta jako coś więcej niż coś czym upalasz albo się przemieszczasz :faja:

Wiec japa gejki :rotfl:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

Bonczek napisał/a:
Yarko założył do siebie kierę, kubeł, gwint i opony - fajnie mi też się podoba, ale nie wiem czy chociaż parę osób od franc wie, że Hond tak zrobionych jest masa :)


nie wiem co to am do naszych żartów, ale oglądnij pimpy franc :P połowa saxo i kilka klijówek nawet u nas tak ma :P

poza tym hondowcy wkładają kubły i kiere a potem jeźdza na ćwiarę :rotfl:

ale temat zaczyna zmierzać w złym kierunku ;p
 
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

Janusz napisał/a:
ale temat zaczyna zmierzać w złym kierunku ;p

wcale nie, jeszcze nie bylo nic o felgach ani dywanikach ;D
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

Podsumujmy krótkim: zesrałem się i dokończmy temat hamulców :rotfl:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

Ictus pochwal sie vts
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

283mm chyba jest w 307
_________________
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

tralalalalalala :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

Cytat:
tralalalalalala

 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 17 Lis, 2010   

p106rallye napisał/a:
tralalalalalala :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


nic nie mów niech poszuka :D
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 18 Lis, 2010   

Zacznij od kupienia zacisków, w technicznych w temacie "hamulce" na pierszej stronie dowiesz sie wszystkiego, Łukasz wszystko idealnie rozpisał, dobierzesz co bedziesz chciał/czego potrzebujesz.. jedyne z czym moze sie pojawic problem i mozesz kupic złego to grubosc tarczy (Loko bodaj tego doswiadczył) ale to juz dobierzesz jak bedzie wiadomo jaki masz zacisk czy bosch czy lucas
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 18 Lis, 2010   

jarek-malopolska napisał/a:
jedyne z czym moze sie pojawic problem i mozesz kupic złego to grubosc tarczy (Loko bodaj tego doswiadczył)


O przepraszam niczego takiego nie doswiadczyłem, po prostu posiadam knowhow :faja: odnośnie tego który zacisk pasuje do której tarczy, ale jako że posiadałem ten knowhow jeszcze przed montażem w moim pojeździe nowych zacisków to kupiłem sobie odpowiednią tarczę do swojego zacisku, więcej wybrałem zacisk tak żeby pasował do tarczy którą chciałem kupić ze względu na jej większa grubość. :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Czw 18 Lis, 2010   

tak ja mam 283mm z 307-ki
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pią 19 Lis, 2010   

Kurfa nie chce mi sie grzebac w temacie hamulcow ale wydaje mi sie ze było cos takiego ze ktos kupil 20.5mm a miał kupic 22mm lub na odwrót, w kazdym razie cos w ten desen, wiadomo o co kaman :faja:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8