Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mocowanie fotela zgodnie z zał. J
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 04 Maj, 2011   

Moja uwaga jest następująca:

Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.

Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 05 Maj, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Moja uwaga jest następująca:

Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.

Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...


Chyba właśnie tak zrobię... Wrzucę po południu foty jak to wygląda na ten moment i zobaczymy...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 05 Maj, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Moja uwaga jest następująca:

Sugeruje mocowania boczne robić samodzielnie (z kątownika stalowego 3mm lub aluminiowego 5mm).
Te wszystkie "uniwersalne" mocowania są c**ja warte bo rozstawy śrub nie sa kompatybilne z czymkolwiek.

Do cinquecento nie pasują, do focusa nie pasują, do sraxo nie pasują...

No u mnie akurat rozstaw srub byl (w miare) okej, ale zeby sie dalo pasy potem przelozyc przez te boczne otwory to musialem przed montazem chwycic za diaxa i co nieco przyciac.
_________________
czyt. faldżip
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 05 Maj, 2011   

Paniowie, na ten moment na próbę zamontowałem to w ten sposób:



Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

i posypały się opinie rajdowego półświatka :lol2:
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Jacek napisał/a:
i posypały się opinie rajdowego półświatka :lol2:


Daj jeszcze szansę ludziom wrócić z pracy :)
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Tomcat napisał/a:

Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?



Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?

http://www.pzm.pl/userfil...KS_J/art253.pdf

Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:

1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:

2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia

Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA

2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników

3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.

Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny temat
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Tomcat napisał/a:
chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?
Jaco napisał/a:
Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:

1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:

2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia

Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA

2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników

3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.


Właściwie EOT.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Jaco napisał/a:
Tomcat napisał/a:

Tak czy tak jest za wysoko i trzeba będzie to przerobić, ale chodzi mi o to czy na tej zasadzie to wogóle może być ?



Według załącznika to NIE... Nie jest to żadna złośliwość z mojej strony, ale czy przed czy w trakcie budowania rajdówki aż tak trudno przeczytać dokładnie załącznik J ?

http://www.pzm.pl/userfil...KS_J/art253.pdf

Artykuł 16: FOTELE, PUNKTY ZAMOCOWANIA I WSPORNIKI
Jeżeli oryginalne mocowania lub wsporniki foteli będą zmodyfikowane, to zastosowane części muszą pochodzić albo od producenta zatwierdzonego przez FIA albo odpowiadać specyfikacji podanej poniżej:

1) Zakotwiczenie dla mocowań wsporników foteli:

2) Mocowanie wsporników foteli bezpośrednio do nadwozia/podwozia

Czyli albo albo
1. Kupujesz mocowanie Sparco, OMP itp homologowane przez FIA

2. Robisz mocowanie pomiędzy progiem, a tunelem i do tego przykręcasz fotel za pomocą wsporników

3. Mocujesz fotel za pomocą wsporników bezpośrednio do podłogi stosując płyty oporowe/wzmacniające.

Pewnie są osoby które mają inaczej i nie ma problemu na BK, ale to już inny temat


Prawdopodobnie wszystko to już bym wiedział, tylko że kupiłem od Barana zestaw który miał być do mnie plug&play z "dużą możliwością regulacji", dopiero przy próbie zamocowania fotela okazało się że nie ma opcji tak jeździć.

To że czytając zał. J niewiele z niego rozumiem to inna sprawa :]
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Jak byś chciał zrobić mocowania między próg i tunel + wsporniki robione specjalnie pod mocowanie i fotel to zapraszam :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Ja mam bezpośrednio do nadwozia/podłogi i myśle przy Twoim wzroście bedzie to najlepsze rozwiazanie :)
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

misiek86electro napisał/a:
Ja mam bezpośrednio do nadwozia/podłogi i myśle przy Twoim wzroście bedzie to najlepsze rozwiazanie :)


To by było najprostsze rozwiązanie, a masz jakieś foto jak to u Ciebie wygląda ? Albo gdzie Cię można dorwać i sie przymierzyć ? :P :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

o której jestes wolny dzisiaj? będe leciał do bielska przez wadowicka wiec mc koło matecznego bedzie Ci chyba najlepiej odpowiadał??
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

misiek86electro napisał/a:
o której jestes wolny dzisiaj? będe leciał do bielska przez wadowicka wiec mc koło matecznego bedzie Ci chyba najlepiej odpowiadał??


to w Wadowicach albo kalwarii o której stopujemy ?? :D
 
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

na wódke? :)
_________________
i feel the need the need for speed
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8