Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
ITB
Autor Wiadomość

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: 120i
silnik:: N43B20
moc: 170km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

rabarbar, dlaczego wywalasz?
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Trąbki sa z tyłu silnika i ciągna gorace powietrze,dedykowany airbox nie podpasuje (za mało miejsca -silnik z integry w cifie 4 gen),wieć trzeba by cos rzezbic a to tanie nie będzie,do tego komp który jest nie bardzo to ogarnia.Chwilowo za duze koszty żeby to zrobic tak jak powinno byc,wole wrócic do zwykłego kolektora a kase wydac np.na zawias.Co nie znaczy ze te trąbki kiedys nie wrócą.
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Jeżeli się nie zamierza stroić silnika algorytmem Alpha-N, to nawet nie ma się co zabierać za ITB.
_________________
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Na algorytmach i ogólnie silnikach nie znam sie zupełnie,ale wydaje mi sie ze itb bez strojenia jest bez sensu.Zreszta itb chyba powinno byc ostatnim etapem modów,wczesniej jakies wałki,głowica itd
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Chodzi głównie o to że przy ITB jest straszna sieczka z podciśnieniem i nie ma za bardzo gdzie się wpiąć z MAP-sensorem, dlatego przechodzi się z algorytmu Speed Density na Alpha-N, gdzie przy obliczaniu czasu wtrysku pomija się bezwzględne ciśnienie w kolektorze i bierze się pod uwagę tylko kąt uchylenia przepustnicy.
_________________
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Ja temat mocno rozgryzałem bo dostałem do auta zestaw ITB z jakiejś CBR ale z dziadowo wykonanym kolektorem więc tego nie założyłem.

angole pchają z GSX-R 750 albo 1000 chyba K5, ale to musiałbys poszukac na 106ownersclub np. Colin Satchell chyba sprzedaje takie gotowe sety z kolektorem wyciętym z alu, coś koło 900Ł chyba (?).

Ja mam gdzieś te swoje trąbki, jak chcesz zobaczyć. Jakby zrobić flanszę nowa i wyspawać kolektor (problem w 16v jest taki, że rury musza przechodzić z okrągłych od przepustnic w spłaszczone do kanałów - i to jest główny fakap. Koszt wyspawania czegoś takiego to z 1000 pewnie, przepustnice kilka stówek.

Bez strojenia IMO bez sensu :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Greg a nie sprzedajesz swoich? Auto będzie strojone na DET3
_________________
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Myślę, że mogę się ich pozbyć.

Poszukam ich, obejrzysz i możemy się jakoś dogadać :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

czekam na info w takim razie :)
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

faldzip, o_O o_O o_O ;D :rotfl: jedna uszczleka jest!!! :] :]
_________________
 
 
 

BNU 
Tanio skręcam długopisy na akord
Warcy Rycy Cescy!


auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2011
Skąd: Pruszków

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Barejka napisał/a:
faldzip, o_O o_O o_O ;D :rotfl: jedna uszczleka jest!!! :] :]


oringowany blok, struna i silikon termiczny :>
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 18 Gru, 2012   

Mrozu, a tak na powaznie to olej temat, do 170 koni mozna ojsc na seryjnym kolektorze, a itb to tak jakby na skroty, zainwestuj w walki, wydech dobre strojenie i jak Ci sie uda ze 140-150 to juz bedzie milo i przyjemnie jechalo
_________________
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 18 Gru, 2012   

140 mam już, a nie mam jeszcze ruszonego kolektora wydechowego, wałków, głowicy i dolotu, więc nie jest źle i jechać jakoś tam jedzie. Kolektor wydechowy i wałki też będą ogarniane, głowicę obrobię sam na ile dam radę i założę na niższej uszczelce, do dolotu mam jak na razie dużą puszkę. Założę DET3 i ponownie będziemy stroili i zobaczymy co wyjdzie. Na koniec myślałem o ITB, ale jak już będę miał silnik na zewnątrz to myślałem aby to połączyć.
_________________
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Wto 18 Gru, 2012   

Mrozu napisał/a:
140 mam już, a nie mam jeszcze ruszonego kolektora wydechowego, wałków, głowicy i dolotu


Słynne teoretyczne 140 KM ? Skąd ta moc jak wychodzi na to że wszystko jest seryjne.
_________________
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 19 Gru, 2012   

Mrozu napisał/a:
jak już będę miał silnik na zewnątrz to myślałem aby to połączyć.

ITB jak masz dobrze przygotowane to zakładasz w jakieś pół godziny ;) I bez zrzucania motoru, najważniejsze co trzeba zrobić i co jest wygodniej robić mając głowicę w rękach to zgranie kanałów z kolektorem do ITB - tutaj najlepiej móc wsadzić paluch do kanałów :D

Ewentualnie trzeba wyciąć kawałek blachy - ale to też nie jest wielkie wyzwanie.

A to chyba najfajniejszy set ITB (ATP) z bezosiowymi motylkami w kształcie kanałów. Ahh. Drogie. xD

_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9