Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
4 (SOBOTA) i 15 SIERPNIA (ŚWIĄTECZNA ŚRODA) TRENINGI W UŁĘŻU
Autor Wiadomość

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pią 17 Sie, 2012   

EmerytRs2 napisał/a:
szok tato kupe.

クペに衝撃を与えたお父さん

cholera, tak tez nie rozumiem :/
 
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

rasta napisał/a:
Puma focusem, nie znając trasy i uważając na auto w pierwszym przejeździe robiłem 3:17. Niestety tak nie jest, że 2 razy mocniejszym autem da się 2 razy szybciej pojechać. Stf wsiadają do mnie nie urwie 15s.

ale mógłbyś i moim clio zrobić i 20 sek. lepszy od mojego czas. ja się nie napinam.

napisałem, że śmiesznie wyszło to co napisałeś bo moim zdaniem tak wyszło i tyle.

i nawet jakbym robił swoim clio 5:50 a Ty Puma furą 1:10 to nie zmienia faktu, że śmiesznie brzmiało jak wymieniałeś listę rzeczy które musisz ogarnąć żeby dojechać clio co ma 200 koni mniej. :P
rasta napisał/a:
Niestety tak nie jest, że 2 razy mocniejszym autem da się 2 razy szybciej pojechać

dwa razy szybciej na pewno nie, ale tak samo szybko pewnie by się dało ;)

mnie naprawdę nie boli jak ktoś jeździ szybciej ode mnie, trochę szybciej, dużo szybciej, zajebiście w kur.wę szybciej. dla mnie ok. Ciebie widać trochę to kłuje ;)

a co do różnicy między moim czasem a Twoim to ja byłem na ułężu 3 razy w życiu na upalaniu a poza tym raz radom i raz slalom na poznainiu, A prawko robiłem 6 lat temu i wtedy uczyłem się jak ruszyć żeby mi fura nie zgasła.

Więc to, że szanuje tych co lepiej ode mnie jeżdżą (a to naprawdę prawie wszyscy tu) to jedno, ale nie musisz się na siłę napinać bo przejechałeś w warunkach trak dejowych tyle w miesiąc co ja w życiu. więc żeby mi pojechać to porównania nie znajdziesz za bardzo :faja:
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Zluzujcie majty. Latamy amatorsko przeciez - niektorzy zeby sie poduczyc i zrelaksowac, niektorzy o zycie (jak ja - zawsze i wszedzie ;) ). Warto skupic sie na sobie i na zadanym celu i realizowac. Poswiecenie nawet jednej czy dwoch imprez zeby wyeliminowac jakis regularny blad jest bdb pomyslem.
_________________
0-1
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Dokładnie zluzuj majty, nie miałem zamiaru ci pojechać i wcale nie boli mnie to, ze Stf mnie pojechał - swoja drogą nie pierwszy i nie ostatni raz. Wolę porównywć się do szybszych nawet jak mają 200 koni mniej, nie ma to dla mnie znaczenia, dlatego zrobiłem sobie porównanie z o 200 koni słabszym Clio i wcale z tego powodu źle się nie czuję i nie mam się czego wstydzić. Jakbyś umiał kręcić kierownicą to może zrobił bym sobe z tobą onboarda ale na razie to tłumaczysz się jak małe dziecko, ze prawko masz tylko 6 lat i gaśnie ci fura na podjeździe do szkoły :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Po obejrzeniu tego onboardu upewniłem się w tym o czym od dawna przekonują mnie 'ludzie z Poznania'. Auto z silnikiem turbo jest niestety z góry na przegranej pozycji jeśli chodzi o takie ściganie... :/ W NA jest dużo łatwiej jechać tak jak się chce.

Idę na Allegro... xD
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Miniac, mozesz rozwinąć?bo juz od kilku osób słyszałem ze ośka (czy to fwd czy rwd) + turbo to słabe połączenie
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Dokładnie, a jak ktoś uważa inaczej zapraszam na lewy u siebie! To nie jest qarwa tak, że nie potrafię w zakręcie wcześniej wcisnąć gazu, mogę tylko co z tego jak zacznę tylko mielić kołami.

rabarbar napisał/a:
Miniac, mozesz rozwinąć?bo juz od kilku osób słyszałem ze ośka (czy to fwd czy rwd) + turbo to słabe połączenie


Agresywna praca turbo (zero jedynkowa), moc nie jest dostarczana linowa, za duży Nm, nie idzie nad tym zapanować, nawet jak się płynnie operuje gazem.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

rabarbar napisał/a:
Miniac, mozesz rozwinąć?bo juz od kilku osób słyszałem ze ośka (czy to fwd czy rwd) + turbo to słabe połączenie


Mogę napisać tylko oczywistość, jak lag/spool/brak możliwości sterowania gazem i dociskania przodu przez odjęcie zaraz przed skrętem (jak zrobię tak w mini to 2sek czekam jak przepustnicą wróci z doładowaniem 'na miejsce'). Kolejny raz oglądam onboard Rasty i jestem załamany jak on słabo jedzie - jak się toczy w zakręcie, jak lajtowa zmienia sobie biegi bez między gazu, jak czeka na wyprostowanie auta by wcisnąć gaz... Ale potem oglądam swój i widzę, że jestem jeszcze większą cipą! (może tylko nauczyłem się trochę jeździć uwzględniając zwłokę elektrycznej przepustnicy oraz turbiny. To przecież nie jest tak, że po szykanie na prostej z matą zastanawiam się czy jechać dalej czy nie ma sensu - mam wbity gaz w podłogę praktycznie już po odhamowaniu.

Wstawiam swój onboard z Ułęża. Jeden z pierwszych przejazdów na seryjnej oponie bez pomiaru. (późnieszych brak).


Uprzedzając pytania.
Tak - coś mi się pojebało tego dnia, że jadę TypeR i cały czas walę w odcinkę (nie ma tydydydy, ale takie przyhamowanie), oraz raz redukuje tak, że prawie rozwalam silnik...
Tak - 2.49 przetarłem bok o te opony, ale całe szczęście zero strat. btw. dobrze po tej akcji widać jaka jest zwłoka jeśli nie wciskam gazu z dużym wyprzedzeniem.
Nie - nigdzie nie pomyliłem trasy - przejazd zaliczam do 'czystych' :lol2:
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

no taką oczywistą oczywistość jak lag to znam ,w koncu mam tdi ;)
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

No tak. Tyle cały czas 'się łudzisz', że jednak jak jak już jest boost to budujesz przewagę - wychodzi na to, że jednak nieproporcjonalną do straty, co dobrze widać na połączeniu Rasta/STF.

Czytałem kiedyś o F1, że gdy były turbo i miały po 1300KM z 1.5 to opóźnienie reakcji po szykanie na prostych (były - Szwagierczak do dzisiaj je lubi :lol2: ) liczyło się w sekundach. W dzisiejszym F1 to jakieś mili czy nano wartość xD
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

rasta napisał/a:
Jakbyś umiał kręcić kierownicą to może zrobił bym sobe z tobą onboarda ale na razie to tłumaczysz się jak małe dziecko, ze prawko masz tylko 6 lat i gaśnie ci fura na podjeździe do szkoły

o łał, prawie się załapałem na onboard z Tobą.. bajka :lol2:
ja się tłumaczę jak małe dziecko a Ty po dorosłemu opisujesz jak jadąc nie swoją furą, nie znając trasy, uważając na furę i z pękającym klapkiem masz lepszy czas :faja:
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

A żebyś wiedział, że miałem wtedy klapki :lol2:

A wracajać do tematu latania po torze furą z silnikiem turbo, to zgadzam się z Miniacem w 100%. Jak turbo to tylko w 4łapach w innym wypadku to kupa :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Ja w miniony weekend miałem okazję pojeździć po "torze" jakim jest kartodrom w Biłgoraju Astrą c20xe na GT28R, coś około 250 koni. Opony niestety T1R, ale poza tym że na tej gumie to nie skręcało to faktycznie czekanie na ciąg po dodaniu gazu, a później ciężki do opanowania prawą stopą strzał momentu bardzo mi się nie podobały. Seryjnym letem ok. 200 koni jeszcze nie ma takiego problemu. Kolega z turbo przejechał się moją Astrą i sprzedaje turbo, a na to miejsce będzie mocne NA.

Wydaje mi się, że na takich konfiguracjach jak robi WST - czyt. bardzo szybkich, takie auto ma jeszcze sens, co z resztą widać było wiele razy po Rasty wynikach. Ale na krętej próbie trackdayowej ta cała moc i moment przeszkadzają tylko. Kompresor byłby chyba złotym środkiem.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Złotym środkiem jest K20 na 270 koni zrobione :D
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 8