Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki olej do celici 2.0 GT
Autor Wiadomość

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
atylko nie kupuj półsyntetyka.. czy to jest polonez ?? Nie to zajebista jednostka Toyoty mająca 86KM z litra - tam musi być olej z najwyższej półki.


nie no... nie przesadzaj z ta zajebistoscia;) moja solniczka ma 106KM z litra a cerberek ponad 180KM z litra i oba sa zadowolone z polsyntetyka;) o wiele wazniejsze sa czeste zmiany oleju niz uzuwanie jakis superhiper wynalazkow za grube $$ ktore tak na prawde sa tylko troszke lepsze od dobrych polsyntetykow i moze by bylo widac roznice ale przy jakis ostrych, dlugich scigankach po torze

pozdrawiam
Artur
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

VF500 - nie wiem co honda zaleca, ale do mojego zapyziałego Saxo Citroen zaleca olej Total 9000 Quartz syntetyczny.. do Yarisa też zalecali syntetyczny.. do Cariny ojca Syntetyczny do Hondy 1.8 Civic ojca syntetyczny - jak sam napisałeś Honda nie stosuje przypadkowych rozwiazań. Dlatego ja trzymam sie takiego typu oleju, lub lepszego. Oczywiscie nie ma co popadać w skrajności i zapodawać Motula w pełni wyścigowego :) Ale uważam że tak jak napisałeś - cześta wymiana olju (ja robie co 8000 - 10000) oraz jego jakość. Ja miałem w silniku motul i powiem ze byłem mega zadowolony - brudził sie mniej, mniej sie nagrzewał i nie byłem w stanie zagrzać go tak jak Castrola np.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

lej pelny sysntetyk jak masz przejechane mniej niz 100tys i jestes pewny silnika,
jak wiecej to pol synt, bo ci sie moze spocic i uszczelkami bedzie wylazil

a firma czy mobil castrol etc to generalnie wszycho jedno ja leje mobila 5w-50 i oki
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
VF500 - nie wiem co honda zaleca


no wlasnie to dosyc ciekawe ale w absolutnie zadnej instrukcji obslugi nie znalazlem informacj o typie oleju; wszedzie podawana jest lepkosc i klasa jakosciowa SJ czy SL, a te spelniaja niemal wszystkie polsyntetyki

pozdrawiam
Artur
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

To fakt.. ale coś Ci wlewają na przegladach w ASO a to co oni leją jest zalecane przez producenta w jakis sposób. Do Yarisa lali np. dwa oleje... do 100000 jeden a potem jakiś inny..
oba syntetyk
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
To fakt.. ale coś Ci wlewają na przegladach w ASO a to co oni leją jest zalecane przez producenta w jakis sposób. Do Yarisa lali np. dwa oleje... do 100000 jeden a potem jakiś inny..
oba syntetyk


nie wiem jak jest w ASO innych marek, ale w Hondowych (jedno z najgorszych chyba) leja to na co dostana najlepsza cene;) co innego jest w PL, co innego w DE; kiedys byl u nas motul, teraz jest mobil, niektore aso leja shella... w interesie ASO lezy promowanie dobrych olei bo im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)

pozdrawiam
Artur
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

ArturVF500 napisał/a:
im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)


przeglady tak, ale olej, filtry i inne czesci eksploatacyjne mozna przywiezc ze soba i musza je uwzglednic
 
 
 

ArturVF500
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

Niemy napisał/a:
ArturVF500 napisał/a:
im drozszy tym wyzsza marza;) a klient na gwarancji i tak musi u nich robic przeglady;)


przeglady tak, ale olej, filtry i inne czesci eksploatacyjne mozna przywiezc ze soba i musza je uwzglednic


pewnie ze tak, ale wiekszosc klientow nie zna sie na wyborze odpowiedniego produktu (bo musi byc zgodny z zaleceniami producenta inaczej serwis ich na gwarancji nie wymieni) a po za tym wola oddac wszystko w rece 'wszechwiedzacego ASO' i niczym sie nie przejmowac;)

pozdrawiam
Artur
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

ja tam przyjechalem ze swoim olejem mobil 5w-50 do aso i mi zrobili wymianke bez problemow, tylko butla musi byc zamknieta i tyle
tak samo koncowy tlumik wymienilem na sebringa i w aso nic nie powiedzieli
a sorki powiedzieli ze maja koncowy tte do yts w cenie chyba 50% wiecej a rozni sie tylko logiem bo remus i sebring to jest jedna teraz firma i robia tlumiki dla tte :)

mozesz przyjechac ze swoimi klockami tylko zeby byly nowe i nie oem ponoc
tylko u nas w aso narzucaja swoje najlepsze a dawno ten mit w europie juz nie istnieje,
oczywiscie latwo przyjechac do aso i wywalic kase na przeglad ale mozna zrobic to tez w aso i taniej , oszczedzajac kupujac tez dobre ale o wiele tansze rzeczy

ja nie lubie beczek a teraz w toyocie leja castrola w sumie jest drozszy o mobila w butli i ponoc raz juz dali z beczka catrola ciala jakas partia wjechala i pare autek sie posralo po tym castrolu ale to ponoc sprawa sprzed kilku lat :)
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

mikson napisał/a:
remus i sebring


tzn ze sebring i remus to to samo? i co to jest tte?

ja zawsze na przeglad zabieram wlasne czesci :) i najczesciej wlasne materialy. jeszcze mi slowa nie powiedzieli.. nic :D

place! zadam! place! zadam! :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

Jakarti napisał/a:
co to jest tte?


Toyota Tuning Europe.. prawie jak AMG
www.tte.de
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

tylko ze prawie robi wielką różnice :)
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

dokladnie tte niby nadworny tuner toyoty na europe a nic niema amorek wkladka koncowy jeden kompresor do yarka i kiszka w porownaniu do trd to cienias straszny :) http://www.toyota-trd.com/

do starego yarka
http://trdparts.jp/english/list_vitz.html


a tu do nowego
http://trdparts.jp/english/list_new-vitz.html

bez porownania wybor do tte
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 05 Lut, 2007   

TTE ogólnie moim zdaniem kuleje..
Toyota w to nie inwestuje.. jeszcze sie nie nauczyła i szkoda..
bo za chwilę koreance ja przeskoczą.

NIe robi wogóle limitowanych wersji jak konkurencja..

np. Civic 30th anniversary
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9