Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Paliwo... paliwo..
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 07 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
grzech napisał/a:
chyba pasuje pod temat paliwa bo nic innego mi do glowy nie przychodzi....


Nie chcę straszyć w żaden sposób ale ja miałem podobną jazdę z utrata pierścieni..
Nawet z dzikiem sie ciąłem kiedyś i nagle fura w miejscu mi stanęła.. i tak kilka razy miałem. Zapalałem gasiłem i pomagało... aż trach.. i pozamiatane.

Pierścienie ciężko sprawdzić tak naprawdę - podpytaj o to Adasia.


Pytalem, mowil ze same pierscienie to trudno, ale postrawdzi stopien sprezania czy nie ma zadnych ubytkow, czy nie ma nagarow na swiecach (czy jakos tak) i cos tam jeszcze, ale ledwo go rozumialem wiec tylko potakiwalem.

Ale mowil ze to raczej nie pierscienie, bo silnik ladnie, rowno chodzi a jesli mialem bialy dym to moze byc np. woda, ktora gdzies tam poszla z jakiegos tam kanalika czy cos, bo jak by byl olej to by kopcil po niebiesku.

Apropo Waszej dyskusji o dodawaniu wody aby poprawic spalanie, to jesli u mnie rzeczywiscie byla woda to oprocz masy dymu i spadku mocy nic sie nie poprawia.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 07 Lis, 2006   

To nie chodzi o byle jakie lanie wody i w byle jakiej ilości :) Jak pójdzie uszczelka pod głowicą to też nie jest lepiej :)

[ Dodano: Wto 07 Lis, 2006 ]
Ale w odpowiedniej ilości, czasie to poprawia się to co już wyżej było napisane :)
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Lis, 2006   

A propos wtrysku wody do kolektora ssącego to Dzik ma oczywiście rację. Swojego czasu interesowałem się tym przy okazji jak oferta Aquamist pojawiła się w sieci dealerskiej IC. Woda ma za zadanie jedynie obniżać temperaturę w wysilonych silnikach (zastosowanie właściwie tylko w turbo). Po prostu woda parując, a więc w wyniku reakcji przejścia ze stanu płynnego do lotnego zużywa ogromną ilość energii cieplnej którą tym samym odprowadza z cylindra.

A poniżej macie artukulik ze strony producenta:

http://www.aquamist.co.uk/dc/dc.html
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

zatankowałem olej do saxo. Smigał jak szalony

Dobra, zalałem na maxa 44.8 L i przejechałem 480 km. Jedziłem bardzo wolno , myslałem ze mi mniej spali
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

A gdzie jezdziłeś bo jak po mieście, to elegancko 9,(3) to dobry wynik jak na miasto.
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

heheh ja dzis zatankowalem 106 ale nie zamierzam liczyc ile spali :) liczy sie tylko zabawa :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

Czyli już jezdzisz 106 i jak pierwsze wrażenia?
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

tak latam juz 106 :) od wczoraj :D 1 wrazenia... hmm jak to zapierdziela :D ogolnie naprawde swietnie mi sie tym jezdzi tylko tego auta trzeba sie nauczyc :) nerwus ale fajny :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 14 Lis, 2006   

No zgadza się nerwowy jest, dla mnie najbardziej nerwowe to auto jest na dziurawych zakrętach, przeskakuje wtedy troche.
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 15 Lis, 2006   

hehe a co do paliwa to zatankowalem po 100 paru km :) heheh i wyszlo 12 :D tylko 12 a frajdy masa :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

95 vs BP vs Shell
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 17 Gru, 2006   

w sobote zrobilem trase ( ok 800 km) pezotka... i wyszlo mi TYLKO 7,5 litra na 100 km jazda w przedziale predkosci 100 - 130 , starałem sie jechać cały czas plynnie . jestem zaskoczony baaaardzo pozytywnie :)
a paliwko na ktorym lecialem to shell v power
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 17 Gru, 2006   

Mój rekord minimum to 6,5 litra trasa Kraków- okolice Chełma :D
Prędkość od 60- 160, żadnego oszczędzania i sporo dość ostrej jazdy. Przez około 150km prędkość 120-160.
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 17 Gru, 2006   

Loko, gdzie dokladnie byłes :D ?? no gdy ja cos wyprzedzalem to raczej tak mocno dynamicznie heheh :) takze z wyniku jestem zadowolony :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 17 Gru, 2006   

Byłem dokłądnie we wsi Turowiec, koło Chełma, mam tam rodzine zresztą w Chełmie też mam rodzine :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.64 sekund. Zapytań do SQL: 12