Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
swap: z vts'a do 106
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Jak bym dzisiaj miał zdrowe 8V - to bym nie swapował tylko bym się "pomęczył" troche i zrobił soft turbo (tak do 0,5 żeby seryjne korbki dały rade, i żeby skrzynia biegów się nie męczyła) na używanych gratach. Podejrzewam że na dzień dobry by było ze 150KM i miażdżaca charakterystyka.


Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

martin.h napisał/a:
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.

a cos wiecej? :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

106 napisał/a:
martin.h napisał/a:
Też dobra opcja, po Wa-wie jeździł/jeździ biały Rallye turbo.

a cos wiecej? :)


Chyba nawet był kiedyś gdzieś opisany. Biały S2, z przodu Morette'y i miał coś ok. 150-160 KM. I był jeszcze na czarnych blachach, ale gdzie teraz się "poniewiera" to nie wiem.
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

w kraku na kjs'ach pojawialo sie czasami niebieskie saxo uturbione, moze ktos widzial jakis opis gdzies?

wyniki jakies kiepskie osiągał, ale nie wiem czy przez słabego kierowce czy przez problem z 'trakcja'
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

To saxo było Lipnicy Murowanej k/Bochnii.. miało dużo koni i nie skręcało, zostąło zdemolowane przez poźniejszego właściciela (lewa noga) :wall:
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 02 Gru, 2009   

martin.h napisał/a:
kaco_d, tutaj masz 180 konny motor za 1500 ;D

http://www.106rallyeforum...4610#post674610


Korwa gdyby ten silnik był do sprzedania pół roku temu a moja wiedza taka jak obecnie... Brałbym z miejsca i po rękach całował...

martin.h napisał/a:
Ja bym zrobił głowicę z dolotem i wydechem 2" (kolektor 4-2-1 plus reszta na jednym lub dwóch przelotach). Potem pojechał bym na hamownię gdyż tym sposobem można uzyskać nawet 120 KM. Jest to najtańsza opcja. Można jeszcze zamontować wałek i liczyć na 125-130 KM, ale wtedy trzeba już to wystroić (więc rosną koszty), ewentualnie poszukać kompa PS i wałek odpowiadający pucharowemu.


Marcin i tu jest problem. Osprzęt głowicy saxo 8v a 106 rallye to zupełnie co innego. Taki kit jak napisałeś to może i wałek pod samą głowicę podejdzie ale trzeba go wystroić a do saxo nie podepniesz pucharowego kompa bo inna wiązka.

Ciekawym pomysłem jest pomysł Radka na Saxo turbo z lekkim doładowaniem
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Gru, 2009   

106 napisał/a:
glowica 1000
wydech 1500
walek PS 500 + komp PS 200
(lub inny walek 1000 + remap 1000)
lekkie kolo zamachowe ze 200
krotka skrzynia 1000
duzy hamulec 1000

przewody w oplocie.... xxx


duzy hamulec i skrzynie idzie troszke taniej zrobic, no chyba ze taki duzy hamulec to z 406 :) ale wtedy 1k to mało :)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 22 Gru, 2009   

samo przelozenie pewnie tak. 1000 to srednia cena calej skrzyni zlozonej na 13/61
lub 13/59.... na 13/64 bedzie + 500, 1000 wiecej...

1000 to plus minus wartosc hamulca wlasnie na brembo - 600 zaciski, 250 tarcze,
150 jakies klocki + plyn
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Gru, 2009   

600 za zaciski to cena jak za darmo, ja jak robilem skrzynie to 650 placilem, i moglem miec przelozenia jakie chcialem, wziolem tylko dluzsza piatke, gdyz nie upalam na oesach,
dzis zaluje bo poki co auto mi na 3 biegu jedzie 160+
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 23 Gru, 2009   

vitesse napisał/a:
600 za zaciski to cena jak za darmo

chyba nawet mniej placilem
vitesse napisał/a:
wziolem tylko dluzsza piatke, (...) dzis zaluje bo poki co auto
mi na 3 biegu jedzie 160+

jak na III masz 160+ to na tej dluzszej V ile jest? 250? ;D ;D

u mnie 150 to juz V :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Gru, 2009   

nie wiem bo nigdy nie naszlo mnie sprawdzic v-max, na obwodnicy Krakowa bywam tylko w godzinach szczytu wiec wiecej niz 220 sie nie rozpedzilem, ale 250 to nawet z kolami w gorze nie pojdzie :)
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 24 Gru, 2009   

vitesse napisał/a:
160+
:0 To nawet mnie na podciągnietej odcince się kończy ok 150 w clio. To chyba całą dynamikę temu autu zabrałeś
_________________
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Gru, 2009   

na 4 209 na 5 267 . HI jest wypas :rotfl: .
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 24 Gru, 2009   

i to jest krotka skrzynia ;]
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 24 Gru, 2009   

No a nie :rotfl: mniej rucha biegami wiec ...krotka.. :rotfl: :]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.39 sekundy. Zapytań do SQL: 12