auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 11 Lis, 2008
A co do tego Zerkpolu, to ile oni moga krzyklnac za zrobienie B6 na cos twardszego ? Nie chce obnizyc samochodu, wiec dobrze byloby im tam to oddac zeby zrobili z tego cos wysokosci serii, ale twardsze troche.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 11 Lis, 2008
E to jeszcze bez jakiegos koszmaru. Ewentualnie co im powiedziec, zeby jak ogarneli sytuacje, bo nie chcialbym zeby bylo tak ze wysle amory a dostane cos co bede mogl w pokoju na drazku powiesic
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 11 Lis, 2008
Kamilbike napisał/a:
E to jeszcze bez jakiegos koszmaru. Ewentualnie co im powiedziec, zeby jak ogarneli sytuacje, bo nie chcialbym zeby bylo tak ze wysle amory a dostane cos co bede mogl w pokoju na drazku powiesic
B6 ma 3 standardowe ustawienia. miękki średni o twardy. Seryjnie jest ustawiony na twardo. Co do twardości zawieszenia to głównie odpowiada spręzyna. a Amortyzator za jego charakterystyke. szybkość dobicia i odbicia
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 12 Lis, 2008
To co w takim razie zrobic skoro chce go utwradzic? Kazda twarda sprezyna jaka bedzie to ma minus iles tam mm, a tego nie chce. W zerkopolu dobiora mi ewentualnie jakas sprezyne twarda?
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 12 Lis, 2008
Luz Czyli ewentualnie oddaje im amora mowie "prosze zrobic wersje twarda" i potem na swoja reke szukam sprezyn do tego, tak ? Czy sprezyny oni tez moga zrobic jakies twardsze?
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 12 Lis, 2008
Pisalem do weiteca i tam mi powiedzieli ze kazdy gwint obnizy samochod o minimum 20mm. Tutaj tak nie bedzie? Ze jesli zrobi sie gwint z tego to automatycznie sie obnizy, czy to tez od wlasnego widzimisie co im powiem ?
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 13 Lis, 2008
Z tego co wiem to zaleta gwinta to właśnie to że można sobie nie tylko obniżyć auto ale i podnieść wyżej. Najlepiej zrobisz jak się skontaktujesz z Zerkopolem. Oni najlepiej rozwieją Twoje wątpliwości, Gdybyś chciał brać gotowy zestaw za kosmiczną kasę to najtaniej w MTS Bilstein.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach