auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
Ja u siebie montowałem tak i tak. Wniosek jest taki że auto przestało skręcać po zamontowaniu rozpórki. Przód wyjeżdza bokiem.
Mowa o jeździe w mieście oraz o prędkościach do 100km/h.
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010
arssss napisał/a:
jak rozwiążesz problem z tym czerwonym czymś
Chyba jedyne sensowne rozwiązanie, przeglądaąc zdjęcia z forów -> 95% aut ma to przesunięte w to miejsce..
to napisz jak rozwiązałeś problem z przewodami od klimy;d
speed555 napisał/a:
ja tez mam problem z przewodami od klimy z ta rozporka racelanda, wiec tez poprosze o pomoc:)
Ten problem tez rozwiązałem..wywaliłem klime Jest szybko, lekko i ekonomicznie, a na powaznie pisząc nie dogrzebałem się zadnej foty na której byłaby zamocowana rozpórka RACELAND-a wraz z przewodami od klimy więc może po prostu się tego nie da pogodzic... nie moge wam pomoc..
auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm Pomógł: 36 razy Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010
Pytanie: czy jest sens dopłacać x2 za możliwość regulacji rozpórki górnej z przodu(śrubą). Obie sparco dedykowane do TS'a - sztywna ~200 zeta, regulowana ~400 zeta?
auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km Pomógł: 36 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Skąd: uć
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010
pytanie jest eksperckie, wiec myslalem, ze ktos sie pokwapi, ale skoro nie...
ja u siebie mam oba rodzaje. jedyna roznica miedzy nimi to taka, ze czasem jak rozbieram auto i mam zly dzien, to mi przychodzi do glowy, ze moze ta regulowana jest zle ustawiona i jakby ustawic ja inaczej z ta druga nie ma takich problemow
dla mnie, jesli auto nie jest jakas spawana wydumka lub jakims projektem, w ktorym ktos udowadnia, ze 1mm w ta lub w druga ma znaczenie, to moze byc zwykla. i tansza, i mniejsza szansa, ze cos sie spier.doli, i do tego czlowiek nie ma second thougths
Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy.
Przed:
Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.
Po:
Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną UR oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.
Podczas wejścia w zakręt
Przed:
przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.
Po:
siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.
Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)
Przed:
Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.
Po:
Fender UR rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.
Boczna rozpórka dolna:
Przed:
Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu.
Po:
Boczna rozpórka UR stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)
Anti-Roll Bar (stabilizator):
Przed:
Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.
Po:
Zmodyfikowana, nowa wersja anti-roll bar’a UR o wiele skuteczniej zapobiega uciekaniu pojazdu w skręcie, doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.
Zaczerpnięte z VagRadom.pl
Ostatnio zmieniony przez koma600 Śro 09 Lis, 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach