auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Śro 20 Lis, 2013
GeKo napisał/a:
PiTT napisał/a:
tylko sie zastanawiam jakie maja zaplecze technologiczne skoro zaczęli się tak cenić
chodzi mi o porównanie np. z miltekiem lub supersprintem którzy z tego co wiem dosyć precyzyjnie badają swoje produkty
mi sie mg kojarzyl zawsze z zakladem tłumikarskim który dobrze wyczaił potrzeby rynku i zaczął tłuc wydechy z nierdzewki pod różne furu, ale nie do końca się one różniły od siebie jeśli chodzi o same bebechy
może się mylę, ale nie widziałem jakoś na stronie istotnych informacji i warunkach testowych, laboratorium itd.
Laboratorium to ma ale supersprint, tyle że ceny wydechów są w cenie zadbanego saxo.
A zaplecze, mają wszystko co potrzebne, giętarki numeryczne, spawarki przecinarki taśmowe, wyoblarki itd.
Ostatnio nawet robili jakieś wersje z regulowaną głośnością tłumików, za pomocą przepustnic.
Niekwestionowanym plusem jest to że nawet jak coś się zdupi z Twojej winy to to poprawią za free, a przynajmniej tak było w moim przypadku.
Ceny niestety dawno przestały być atrakcyjne. W przypadku tańszych aut taniej wychodzi ściągnąć coś markowego niż robić.
i to właśnie zaplecze robi taką cenę, bo uspawac wydech z kolanek, a wygiąć go na giętarce za kilkadziesiąt tys. to dwie inne bajki.
Co do obliczeń to można sobie liczyć i liczyć, ale co z tego jak na rynku jest kilka średnic rur i tylko na tym możesz się opierać
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 20 Lis, 2013
Pewnie się nie znam - ale skoro np taki Militek robi catback z jednym tłumikiem na końcu, z rury o średnicy która jest powszechnie znana bo sam podaje ją w katalogu i np. taki Eltec lub SSG wykonają z rury o takiej samej średnicy wydech spawany z kolanek lub cały gięty i dadzą na końcu tłumik to chcecie mi powiedzieć, że to nie ma prawa działać albo będzie gorsze niż Militek?
Nie chce wchodzić w to czy to dobrze, że coś skopiowali/podpatrzyli (zwał jak zwał) ale i tak ogranicza wszystkich kształt podłogi a z ilością tłumików i hamownią można po prostu poeksperymentować - tym bardziej w autach gdzie zmiana wydechu daje nam maksymalnie ~20KM. To nie są bolidy na tor gdzie się wszyscy zabijają o 0,5KM lub Nm lub ich przebieg na wykresie.
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Pią 24 Paź, 2014
Nie chcę zakładać nowego tematu więc mam nadzieję na experckie informacje tutaj
gdzie mi pospawają mój kolektor wydechowy z nierdzewki - niestety dwa spawy kompletnie pęknięte dookoła i przeokrutnie brzęczy łodź/warszawa/okolice tych dwóch miast
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach