Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
duza utrata mocy w saxo
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 10 Wrz, 2006   duza utrata mocy w saxo

Witam,

kilka dni zabawy saxo i samochod przestal jezdzic, to znaczy jezdzi ale ledwo toczy sie. Na malych obrotach jescze jak cie moge, ale po wcisnieciu gazu niewiele sie dzieje, przyspieszenie ktore bylo powyzej 5 tysiecy calkowicie zniklo, w zamian slychac jakies dziwne syczenie. To co udalo mie sie samemu znalezc to syczenie w okolicy filtra powietrza, a wlasciwie pod nim (filtr a wlasciwie stozek odrecilem, obejrzalem i wyglada OK). Zdaje sie ze tam jest pompa od wspomagania. Od jakiegos czasu od czasu do czasu popiskiwala wiec moze cos z nia, ale wspomaganie dziala i czy to moze az tak bardzo ostabic samochod ?
Z gory dzieki za wszelkie sugiestie.

Grzesiek
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 10 Wrz, 2006   

moze zobacz na uklad wydechowy... katalizator czy nie jest zatkany...
takie tam przyczyn spadku mocy moze byc sporo
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 10 Wrz, 2006   

a moze przeplywomierz powietrza zawalil sie syfem od stozka...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Wrz, 2006   

a bierze olej??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 11 Wrz, 2006   

Samochod juz praktycznie nie jezdzi. obstawiam katalizator, bo z wydechu dochodzily jakies dziwne odglosy, jakby gruz albo cus. Jutro postaram sie to sprawdzic.
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Wrz, 2006   

na pewno nie katalizator.
1 zasada to sprawdzenie czy: filtr benzyny nie jest zapchany, potem czy pompa paliwowa daje odpowiednie ciśnienie, czy wtryski leją odpowiednio,
jak to wszystko sprawdzisz to szukaj dalej. kat nie powodoałby takich zaników mocy!!!!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 13 Wrz, 2006   

szymon napisał/a:
kat nie powodoałby takich zaników mocy!!!!


Zalezy od kata, ale potrafi. Jak sie rozsypie i zapcha.
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 13 Wrz, 2006   

kumpel kupil saxo pod granica DE... zanim dojechal do kr auto zaczelo
zamulac... w serwisie wywalili mu kata i wszystko wrocilo do normy..
nie ma reguly, ale i kat moze byc przyczyna.
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 13 Wrz, 2006   

to byl jednak katalizator.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 14 Wrz, 2006   

to ja poprosze o brawa dla tego pana :D .... czyli pur mła :D
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 14 Wrz, 2006   

106 napisał/a:
czyli pur mła


Jaki skromny ;)
_________________
...
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 14 Wrz, 2006   

dodam ze po przejechaniu ok 10 km katalizator tak sie zatkal ze nie sposob bylo nawet odpalic silnika.
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Wrz, 2006   

czyli kat sie skruszył i zatkał wylot.
hm.
mojemu staremu w Xanti kat sie po prostu wypalił po przebiegu 170 tys i auta zaczęło głosno pracowac .
ile masz przebiegu?
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 14 Wrz, 2006   

117K
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 15 Wrz, 2006   

Moj stary saab jak go kupowalem tez prawie nie jezdzil, 4 miesiace stal w serwisie w Konstancinie i nic nie mogli wymyslic. Wymienili pol silnika i dalej to samo (v max 110km/h po 2 minutach), jakas madra glowa poradzila im wywalic katalizator i tak tez zrobili i .... dalej nic. Wtedy ja go kupilem i okazalo sie (juz nie w ASO :) ) ze kat sie tak wysypal ze calkiem zatkal oba tlumiki. Po wstawieniu nowego wydachu dolegliwosci ustaly.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12