Kurde, zagiąłeś mnie Nawet nie pomyślałem o tym.
Teraz już wiem dlaczego Peugeot Sport oferuje 2 stopniowo pochylone zwrotnice do RC.
I to jest dopuszczone w homo, teraz dopiero doczytałem, że to jedyna możliwość regulacji kątów.
Doczytałem i porównałem też z pucharówką. I tam nawet było lepiej, bo homo dopuszcza nowe blachy z przesuniętymi otworami na kielichach.
Cholera, jestem w dupie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013
Także top mounty w Agr jak najbardziej, ale bez zmiany położenia fabrycznego punktu mocowania amortyzatora. Tak doczytałem w zał. J. Pytałem też Nowaka i w gr N nie wolno w ogóle top mountów chyba że homologacja pozwala np civic VTI EG6 może być na top mountach w Nce. Gdzieś słyszałem, ale nie wiem czy to prawda że tyczy sie to aut gdzie jest dolny i górny wahacz np. Hondy.
Z tego co napisął GeKo, to nie można Można użyć Top-mounty na unibollu, tj montowane w seryjnych punktach, które nie zmieniają geometrii. Można również zastosować rozwiązanie zmieniające kąty, które jest opisane w homologacji.
Na przykładzie 206:
Pucharówka- blachy na kielichach z nowymi otworami,
206 RC- specjalne zwrotnice wykrzywione o 2 stopnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach